X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 مرداد 1396, 10:58
کد خبر: 23737
خبرنگار: lark
نظرات: 12

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

ونگر مچ کونته را خواباند

ونگر مچ کونته را خواباند ونگر مچ کونته را خواباند
بار دیگر با آغاز رقابتهای فوتبال باشگاهی در اروپا، در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و هر پنجشنبه مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
با ما همراه باشید...
ونگر مچ کونته را خواباند

در دیدار آغازین فصل 18-2017 لوشامپیونه، موناکو قهرمان فصل گذشته این رقابتها میزبان تولوز بود که با نتیجه سه بر دو پیروز شد. تیم فوتبال پاریسن ژرمن موفق شد با نتیجه 2-0 آمیان را از پیش رو بردارد. ادینسون کاوانی و خاویر پاستوره، گلزنان PSG در این بازی بودند. گفتنی است نیمار ستاره جدید پاریسی ها هنوز اجازه بازی پیدا نکرده و در این مسابقه غایب بود. تیم لیون میهمان خود، استراسبورگ را گلباران کرد و دو تیم لیل و مارسی حریفان خود را با سه گل قاطعانه شکست دادند.

در بازی سوپرجام فرانسه که در کشور مراکش برگزار شد، موناکو مزد برتری اولیه خود را با گل دقیقه 31 جبرئیل سیدیبه گرفت اما در نیمه دوم تیم پاریسی بر جریان رقابت تسلط یافت و توسط آلوز و رابیو به گل رسید تا ضمن کسب اولین جام فصل جدیدش با برتری 2 بریک مقابل قهرمان فصل قبل لوشامپیونه، برای هفتمین بار ( پنجمین بار متوالی) فاتح سوپرجام شود.


تیم فوتبال چلسی، قهرمان لیگ برتر انگلیس در دیدار سوپر جام این کشور موسوم به جام خیریه در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف آرسنال، قهرمان جام حذفی رفت که جدال دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی یک بر یک انجامید و در ضربات پنالتی هم این شاگردان ونگر بودند که موفق شدند با نتیجه 4 بر یک به پیروزی برسند. تیم تحت‌هدایت آنتونیو کونته از دقیقه 80 در پی اخراج پدرو رودریگس 10 نفره به بازی ادامه داد. این پانزدهمین قهرمانی آرسنال در جام خیریه انگلیس بود. آخرین باری که شاگردان آرسن ونگر موفق به قهرمانی در این جام شده بودند به سال 2015 بازمی‌گشت. پرافتخارترین تیم تاریخ این رقابت‌ها منچستریونایتد با 21 قهرمانی است و لیورپول و آرسنال به طور مشترک با 15 قهرمانی در رده دوم جای دارند.


دیدار سوپرجام فوتبال آلمان میان تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند در ورزشگاه زیگنال ایندوناپارک برگزار شد که این دیدار در 90 دقیقه با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. با پایان وقت قانونی بایرن توانست در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 دورتموند را شکست دهد و عنوان قهرمانی سوپرجام فوتبال آلمان را از آن خود کند. با این نتیجه بایرن برای ششمین بار فاتح این رقابت شد. آن‌ها پیش از این در سال‌های 1987، 1990، 2010، 2012، 2016 به این جام رسیده بودند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها