X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 شهریور 1396, 09:26
کد خبر: 24007
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

بازگشت رویایی سیتیزن‌ها توسط استرلینگ

بازگشت رویایی سیتیزن‌ها توسط استرلینگ بازگشت رویایی سیتیزن‌ها توسط استرلینگ
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
بازگشت رویایی سیتیزن‌ها توسط استرلینگ

در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی بورنموث مصاف داد که در نهایت این دیدار با برتری شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید. در این بازی ابتدا بورنموث با گل دقیقه 13 توسط چارلی دانیلز از سیتیزن‌ها پیشی گرفت و گابریل ژسوس در دقیقه 21 کار را برای منچسترسیتی به تساوی کشاند. در نیمه دوم وبازی پر کش و قوس دو تیم گلی در پی نداشت و فرصت طلبی رحیم استرلینگ در دقیقه 97 بود که گل برتری را برای شاگردان پپ به ثمر رساند تا آنها به دومین برتری در فصل جدید دست پیدا کنند. منچستریونایتد در سومین دیدار خود در لیگ جزیره، لسترسیتی را از پیش روی برداشت. در این بازی روملو لوکاکو در دقیقه 52 یک ضربه پنالتی را از دست داد. منچستر با این برد 9 امتیازی شد و مقتدرانه در صدر جدول قرار گفت. لستر نیز با پذیرش این شکست به رتبه شانزدهم سقوط کرد. در ادامه دیدارهای این هفته تیم‌های چلسی و اورتون در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف هم رفتند. شاگردان آنتونیو کونته که در دو بازی اول خود یک برد و یک شکست را تجربه کرده بودند، در این دیدار با نتیجه 2 بر صفر اورتون را شکست دادند. در آخرین و مهمترین دیدار این هفته لیگ جزیره، لیورپول موفق شد با برتری 0-4 برابر آرسنال خود را به جمع تیم های بالای جدول لیگ برتر نزدیک تر کند.

در هفته دوم لالیگا تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه مندی زوروزا به مصاف آلاوز رفت و در پایان توانست با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسد. مسی در دقایق 55 و 66 هر دو گل آبی اناری ها را به ثمر رساند. ضمن اینکه وی در دقیقه 38 یک پنالتی را نیز از دست داد. با این نتیجه بارسا 6 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت و آلاوز بدون امتیاز در رده هجدهم باقی ماند. اتلتیکو مادرید که درگیر محرومیت نقل و انتقالاتی در تابستان سال جاری بوده است و نتوانست تیم خود را تقویت کند، در دیدار خارج از خانه خود برابر لاس پالماس در شرایطی که ستاره فاز هجومی خود، آنتوان گریژمان را در اختیار نداشت توانست به پیروزی با ارزش و قاطع 5-1 برابر لاس پالماس دست پیدا کند. در دیگر دیدار مهم هفته رئال مادرید در شبی که راموس و واران را در اختیار نداشت، با تساوی مقابل والنسیا، دو امتیاز مهم را از دست داد و به رده پنجم جدول سقوط کرد.

یوونتوس و جنوا از هفته دوم سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند و در حالی که یووه با 2 گل از حریف خود عقب بود موفق شد با نتیجه 4 بر 2 به برتری برسد. پیانیچ(گل به خودی) و گالابینو از روی نقطه پنالتی برای جنوا گلزنی کردند اما در ادامه دیبالا با زدن 3 گل و کوادرادو گل های بانوی پیر را به ثمر رساندند. یووه با این پیروزی 6 امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت. در حساس‌ترین دیدار این هفته، رم در ورزشگاه المپیک میزبان اینتر بود و در حالی که با یک گل از حریف خود پیش بود با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد. دیگر تیم شهر میلان هم به برتری 2 بر 1 مقابل کالیاری دست پیدا کرد.

هفته دوم بوندس لیگا با برگزاری پنج بازی پیگیری شد که در مهمترین دیدار، تیم بایرن مونیخ با دو گل لواندوفسکی در دقایق ۷۲ و ۷۵ موفق شد در خانه وردربرمن به پیروزی برسد تا شاگردان آنچلوتی دومین سه امتیاز را بدست آورند. بوروسیا دورتموند تحت هدایت پیتر بوژ در فصل 2017/18 لیگ آلمان توانسته است به خوبی تا به اینجای کار عمل نماید و از همین حالا برای رتبه صدر جدول، برای دیگر رقبای خود و مخصوصا باورایی ها خط و نشان بکشد. پیتر بوژ که اولین حضور خود در بوندسلیگا آلمان را به عنوان مربی تجربه می کند، در دیدار خانگی خود برابر هرتابرلین توانست با کسب پیروزی مقتدرانه ، بار دیگر قدرت خود را به رخ تیم های مدعی قهرمانی بکشد و همچنان در رتبه اول جدول باقی بماند. در پایان این هفته زنبورها با 6 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر در همان رتبه اول باقی ماندند و هرتابرلین نیز با پذیرش این شکست در رتبه هشتم قرار گرفت.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن با گل های کاوانی ( دبل ) و تک گل موتا توانست چهارمین پیروزی متوالی خود در چهارمین هفته از لیگ فرانسه را به دست آورد. نانت و لیون به تساوی بدون گل رسیدند. در ادامه این هفته لوشامپیونه، تیم آنژه در خانه‌اش مقابل لیل با تساوی یک بریک متوقف شد. کولیبالی در دقیقه 60 لیل را پیش انداخت اما «پورویل» در دقیقه 68 برای آنژه بازی را به تساوی یک بریک کشاند. در دیداری پر گل و جذاب موناکو موفق شد با نتیجه 6 بر 1 مارسی را شکست دهد تا شاگردان لئوناردو ژاردیم، چهارمین گام خود در شروع فصل جدید لیگ فرانسه را هم محکم بردارند. در پایان این هفته، پاریسی ها با 12 امتیاز صدرنشین لیگ فرانسه لقب گرفتند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها