X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 شهریور 1396, 17:40
کد خبر: 24192
خبرنگار: lark
نظرات: 0

توسط مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان

باشگاه سپاهان کارشکنی در بلیت فروشی به پرسپولیسی‌ها را تکذیب کرد

باشگاه سپاهان کارشکنی در بلیت فروشی به پرسپولیسی‌ها را تکذیب کرد باشگاه سپاهان کارشکنی در بلیت فروشی به پرسپولیسی‌ها را تکذیب کرد
مسئولان باشگاه سپاهان ادعای پرسپولیسی ها را رد کرده و تاکید کردند امروز بلیت فروشی برای هواداران پرسپولیس انجام شده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار وبسایت نود، باشگاه سپاهان در جریان مصاحبه ای که مدیر رسانه ای تیم سپاهان داشته اعلام کرد ۱۰ درصد سهمیه پرسپولیسی ها به عنوان تیم میهمان فقط در سطح شهر عرضه شده و آنها نمی توانند در ورزشگاه بلیت بخرند.
این تصمیم سپاهانی ها با اعتراض هواداران پرسپولیس مواجه شده و آنها می گویند چرا سپاهانی ها می توانند در ورزشگاه بلیت بخرند اما پرسپولیسی ها فقط باید در سطح شهر بلیت تهیه کنند.
باشگاه پرسپولیس نسبت به این مساله واکنشی نشان نداده اما عکس هایی منتشر شده مبنی بر اینکه هواداران پرسپولیس در مکان های عرضه بلیت ساعت ها در صف منتظر بوده و نتوانسته اند بلیت تهیه کنند.
در این باره رمضانی راد مدیر رسانه ای سپاهان به سایت نود گفت: باور کنید که بلیت فروشی امروز انجام شد و مشکلی هم نبود. پرسپولیسی ها ۱۰ درصد سهمیه داشتند و این بلیت ها خیلی زود تمام شد و به همین دلیل نمی توانیم در ورزشگاه به آنها بلیتی عرضه کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها