X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 مهر 1396, 09:40
کد خبر: 24499
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

پرواز عقاب ها بر فراز تورین!

پرواز عقاب ها بر فراز تورین! پرواز عقاب ها بر فراز تورین!
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
پرواز عقاب ها بر فراز تورین!

منچستریونایتد و لیورپول در حساس ترین بازی هفته هشتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد با قضاوت اتکینسون به مصاف هم رفتند که در پایان پس از یازده سال دو تیم به نتیجه تساوی 0-0 رسیدند. منچسترسیتی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 7-2 استوک سیتی را شکست دهد و جایگاهش را در صدر جدول لیگ برتر تثبیت کند. شاگردان پپ گواردیولا در این دیدار نمایش بسیار درخشانی داشتند و با یک پیروزی پرگل، با دو امتیاز برتری نسبت به شیاطین سرخ، در صدر جدول جای گرفتند. چلسی با نتیجه 2-1 مغلوب میزبانش کریستال پالاس شد. در ادامه دیدار های این هفته، آرسنال در خانه واتفورد به میدان رفت که در نهایت مقابل تیم مارکو سیلوا شکست خورد. به این ترتیب توپچی ها که با برد در این مسابقه می توانستند به رده چهارم برسند، به جایگاه ششم رفتند و رده چهارم را به واتفورد ۱۵ امتیازی دادند.


از هفته هشتم بوندس لیگا باواریایی ها میزبان فرایبورگ بودند و در پایان با نتیجه 5-0 این تیم را شكست دادند تا یوپ هاینكس اولین بردش را جشن بگیرد. با کسب این برد بایرن مونیخ 17 امتیازی شد و جایگاهش را در مکان دوم قطعی کرد. فرایبورگ هم 7 امتیازی در رده شانزدهم جای گرفت. تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در ورزشگاه سیگنال لیدونا پارک میزبان لایپزیگ بود که در نهایت زنبورها با نتیجه 3-2 در خانه پس از 41 بازی شکست خوردند . البته دورتموند هنوز با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به بایرن در صدر جدول قرار دارد .


از هفته هشتم لالیگا تیم فوتبال رئال مادرید به مصاف ختافه رفت . در حالی که این دیدار تا دقایق پایانی با تساوی یک بر یک در جریان بود، به لطف گل دقیقه 84 رونالدو سه امتیاز حساس این دیدار به حساب مادریدی ها واریز شد. گفتنی است این اولین گل رونالدو در لالیگا بود تا طلسم گل نزدن او شکسته شود. در حساس ترین دیدار این هفته، بارسلونا در ورزشگاه متروپولیتانو مهمان اتلتیکو مادرید بود که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. کاتالان ها بعد از هفت برد متوالی سرانجام متوقف شدند اما همچنان با 22 امتیاز صدرنشین لالیگا هستند و رئال مادرید با 17 امتیاز در رده دوم قرار دارد.


در بازی حساس هفته هشتم سری آ، یوونتوس در خانه خود پذیرای لاتزیو بود، یاران آلگری که تا هفته ششم رقابت پایاپایی با ناپولی در صدر جدول داشتند، بعد از تساوی اخیر به دنبال برد در خانه بودند ولی این امر محقق نشد و با نتیجه 2 - 1 شکست خورد. لازم به ذکر است یوونتوس دقیقه هفتم وقت های اضافه به یک پنالتی رسید ولی باز هم دیبالا در گل کردن پنالتی ناکام ماند تا در دومین بازی متوالی سری A، در گل کردن پنالتی ناموفق عمل کند. به این ترتیب لاتزیو بعد از 14 سال مقابل یوونتوس پیروز شد. بانوی پیر هم بعد از دو سال و پشت سر گذاشتن 42 بازی بدون شکست خانگی در لیگ، بالاخره طعم تلخ شکست در خانه را چشید. آخرین بار یووه آگوست 2015 مقابل اودینزه در خانه شکست خورد. ناپولی با یک گل رم را از پیش رو برداشت تا همچنان صدرنشین لیگ ایتالیا لقب گیرد. تیم فوتبال اینتر موفق شد در دیداری تماشایی و با هتریک ایکاردی با نتیجه 3 بر 2 میلان را شکست دهد.


در ایستگاه نهم لوشامپیونه، دو تیم لیون و موناکو به مصاف هم رفتند که در پایان لیون با نتیجه 3-2 بر مهمانش غلبه کرد. در روزی که خبری از مثلث مخوف پاریسی ها نبود اما توماس مونیر موفق شد دبل کند و پاریسی ها را به یک برد شیرین برساند. لیل و تروا به تساوی 2 - 2 دست یافتند و استراسبورگ موفق شد مهمانش ، مارسی را متوقف کند. در پایان این هفته تیم فوتبال پاریسن ژرمن با 25 امتیاز در رتبه اول قرار گرفته است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها