X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مهر 1396, 18:40
کد خبر: 24527
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هر دو تیم خوب بازی کردند

فرهمند: برای فینال و کسب قهرمانی تلاش می کنیم

فرهمند: برای فینال و کسب قهرمانی تلاش می کنیم فرهمند: برای فینال و کسب قهرمانی تلاش می کنیم
بازیکن سابق تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان که اکنون به سپاهان پیوسته است گفت: اعضای تیم سپاهان همه بازی ها را به چشم فینال و کسب قهرمانی می بینند تا بتوانیم سه امتیاز همه بازی ها را کسب کنیم.بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: برای فینال و کسب قهرمانی تلاش می کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، الهام فرهمند روز جمعه پس از دیدار تیم های سپاهان و ذوب آهن در ورزشگاه صفاییه مبارکه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در ابتدا و در نیمه اول آمادگی کامل بدنی و هماهنگی میان بازیکنان را نداشتیم اما خوشبختانه با توصیه های فنی مربی تیم در نیمه دوم به نتیجه خوبی رسیدیم.
وی اظهار کرد: بازی قشنگی داشتیم و هر دو تیم خوب بازی کردند بنابراین نمی توان از ابتدای لیگ پیش بینی کرد که کدام تیم ضعیف یا قوی است.
وی عنوان کرد: زمان بسته شدن تیم سپاهان کمی دیر بود اما ما با هدف قهرمانی پیش می رویم.
وی درباره علت جذبش به تیم سپاهان پس از پیشنهاد دو تیم ذوب آهن و سپاهان به وی بیان کرد: فضای اخلاقی و فنی تیم آینده سازان را دوست داشتم و در نهایت به خاطر ماندن در کنار تعداد بیشتری از هم تیمی هایم در آینده سازان و نیز تجربه و قدمت زیاد باشگاه سپاهان با این باشگاه قرارداد بستم.
فرهمند درباره رقم قراردادش با سپاهان نیز گفت: رقم قرارداد ما خیلی بیشتر از آن چیزی است که رسانه ها (5 تا 6 میلیون تومان) عنوان کرده اند.
تیم فوتبال بانوان سپاهان درحالی در لیگ فوتبال بانوان مقابل ذوب آهن قرار گرفت که پس از جنجال آفرینی های اخیر بر سر اعلام انحلال تیم فوتبال بانوان از سوی آینده سازان میهن نجف آباد به دلیل مشکلات مالی و نبود اسپانسر؛ با مجوز مستقل در قرعه کشی لیگ فوتبال حضور یافت و جمعی از بازیکنان تیم آینده سازان نیز به تیم های دیگر از جمله تیم های سپاهان و ذوب آهن پیوستند.
تیم های فوتبال بانوان سپاهان و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور روز جمعه در ورزشگاه صفاییه مبارکه اصفهان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.
تیم فوتبال بانوان سپاهان در شهرآورد اصفهان با نتیجه 7 بر 3 تیم ذوب آهن را شکست داد و 3 امتیازی شد.
سپاهان در بازی رفت به مصاف پارس جنوبی خواهد رفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها