X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 آبان 1396, 10:35
کد خبر: 24544
خبرنگار: khani
نظرات: 0

ما الان نقطه ضعف‌های تیم را می دانیم

سلیمانی: سپاهان از همین ابتدا برای قهرمانی می‌جنگد

سلیمانی: سپاهان از همین ابتدا برای قهرمانی می‌جنگد سلیمانی: سپاهان از همین ابتدا برای قهرمانی می‌جنگد
دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال بانوان سپاهان تیمش را یکی از مدعیان قهرمانی خواند و گفت: شهرداری بم و سیرجان عالی هستند، اما نباید از تیم تازه تأسیس سپاهان نیز به راحتی گذشت شک نکنید سپاهان امسال برای قهرمانی می‌جنگد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، زمرد سلیمانی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اولین بازی سپاهان که به دربی فوتبال بانوان اصفهان تبدیل شد، اظهار کرد: بازی خوبی بود به اعتقاد من حتی فراتر از لیگ ایران بود. البته هر دو تیم ناهماهنگی‌هایی داشتند. به ویژه تیم ما که تنها با یک جلسه تمرین وارد مسابقات شد و چند بازیکن نیز تازه جذب کرده بود.

وی ادامه داد: تیم ما در خط دفاعی نسبت به سال پیش تغییرات زیادی داشت، اما خوشبختانه بازیکنان توانستند نظر مربی را جلب کنند. نیمه دوم در خط دفاع و هافبک به هماهنگی بهتری رسیدیم. فورواردهای تیم همه آماده بودند و عملکرد آنها در این بازی عالی بود و از بیشتر فرصت‌هایی که ایجاد شد نهایت استفاده را کردند.

سلیمانی با بیان اینکه ذوب آهن ضعیف نبود، ادامه داد: ذوب آهن تیم خوبی است و بازیکنان خوبی نیز امسال به این تیم وارد شده‌اند، آن‌ها نیز خوب کار کردند اما سپاهان کار تاکتیکی خوبی انجام داد و به نتیجه هم رسید.

وی در خصوص تیم‌های مدعی و خوب این دوره از لیگ برتر، گفت: شهرداری بم و سیرجان عالی هستند؛ اما نباید از تیم تازه تأسیس سپاهان نیز به راحتی گذشت. شک نکنید سپاهان امسال برای قهرمانی می‌جنگد.

دروازه بان ملی پوش سپاهان افزود: فکر می‌کنم ناهماهنگی خط دفاع و هافبک موجب شد در شرایط آفساید دو گل دریافت کنیم. البته باید گل خورد و تیم تحت فشار قرار گیرد تا نقاط ضعفمان را بشناسیم. ما الان نقطه ضعف‌های تیم را می دانیم و قطعاً برای رفع آنها تمرین وتلاش خواهیم کرد و در ادامه تیم محکم‌تری از سپاهان خواهید دید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها