X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 آبان 1396, 09:46
کد خبر: 24686
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

پیروزی باواریایی ها در درکلاسیکر

پیروزی باواریایی ها در درکلاسیکر پیروزی باواریایی ها در درکلاسیکر
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
پیروزی باواریایی ها در درکلاسیکر

تیم فوتبال لیورپول موفق شد در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، با ارائه نمایشی دیدنی با نتیجه 1-4 وستهام را مغلوب کند. شاگردان پپ گواردیولا در ادامه نمایش های خوب شان در این فصل توانستند با ارائه نمایشی بهتر، آرسنال را در اتحاد شکست دهند تا با ۳۱ امتیاز و تفاضل گل ۳۱، صدرنشین مقتدر لیگ برتر باشند. آرسنال با ۱۹ امتیاز، ششم است. در این دیدار کوین دی بروین، سرخیو آگوئرو (پنالتی) و گابریل ژسوس برای میزبان گلزنی کردند و تک گل الکساندر لاکازت هم نتوانست مانع از شکست توپچی ها شود. در حساس ترین دیدار این هفته لیگ جزیره ، تیم های چلسی و منچستریونایتد به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان کونته موفق شدند با یک گل مهمانشان را با شکست بدرقه کنند. تک گل مسابقه را آلوارو موراتا دقیقه 55 با ضربه سری زیبا روی سانتر آزپیلیکوئتا به ثمر رساند تا کونته سومین پیروزی اش را مقابل مورینیو به دست آورد. در حالی که مطبوعات انگلیس این روزها از احتمال اخراج آنتونیو کونته خبر می دادند ، با پیروزی آبی ها در این مسابقه این احتمال ضعیف تر شد.


بایرن مونیخ موفق شد در هفته یازدهم لیگ برتر آلمان، با ارائه بازی خوب دورتموند را با 3 گل در سیگنال ایدونا پارک مغلوب کرده و صدرنشینی خود را در بوندسلیگا استمرار بخشد. روبن 17 ، لواندوفسکی 37 و آلابا 67 سه گل باواریایی ها را زدند و تک گل زنبورها را بارترا دقیقه 88 به ثمر رساند. این چهارمین برد متوالی مونیخی ها با هاینکس به شمار می رود.


شاگردان سیمئونه که می‌رفتند تا یک مساوی عذاب آور دیگر را در هفته یازدهم لیگ اسپانیا تجربه کنند، با گل ثانیه‌های آخر توماس پارتی به سه امتیاز شیرین مقابل دپورتیوو لاکرونیا رسیدند. تیم فوتبال بارسلونا با نتیجه 2 - 1 مهمانش سویا را با شکست بدرقه کرد تا با 31 امتیاز صدرنشین لالیگا لقب گیرد. و رئال مادرید توانست در دیداری خانگی و در شب ناکامی بنزما و رونالدو با نتیجه 3-0 لاس پالماس را شکست دهد و بعد از دو باخت، بار دیگر به مسیر پیروزی بازگردد.


در اولین بازی از هفته دوازدهم فوتبال ایتالیا، اینتر در خانه میزبان تورینو بود که این مسابقه در نهایت با تساوی ۱-۱ پایان یافت تا تیم اسپالتی دو امتیاز حساس را در خانه از دست بدهد. یوونتوس با نتیجه 2 - 1 بنونتو را شکست داد. روزهای خوش جالوروسی با دی فرانچسکو ادامه دارد و حالا آن ها به یک پیروزی بزرگ دیگر برابر فیورنتینا دست یافتند تا ضمن ثبت رکوردی جدید در تاریخ سری آ با کسب دوازدهمین پیروزی پیاپی خارج از خانه، با توجه به تزلزل صدرنشین ها خود را به صدر جدول نزدیک و نزدیک تر کنند. میلان نیز موفق شد با ارائه یک بازی منطقی، ساسولو را از پیش رو بردارد.


از هفته دوازدهم رقابت های لوشامپیونه، تیم های پاری سن ژرمن و آنژه به مصاف هم رفتند که شاگردان امری با پنج گل میزبانشان را در هم کوبیدند. امباپه در دقایق 5 و 84، دراکسلر در دقیقه 14 و کاوانی در دقایق 30 و 60 برای تیم پاریسی گل زدند تا این تیم در ادامه روند خوبش در فصل جاری یک پیروزی پرگل خارج از خانه را به دست آورد. در این دیدار نیمار به دلیل مصدومیت غایب بود. با این نتیجه، پاری‌سن‌ژرمن 32 امتیازی در رده اول جدول باقی ماند، اما آنژه 13 امتیازی در مکان سیزدهم ایستاد. موناکو، مارسی و لیون مقابل حریفان خود جشنواره گل به راه انداختند و لیل به برد قاطع سه بر صفر مقابل متز دست پیدا کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها