X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 آبان 1396, 13:10
کد خبر: 24698
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 7

با این فکاهی ها جام بالا نمی رود!

در عمق حقارت خود، دفن شوید!

در عمق حقارت خود، دفن شوید! در عمق حقارت خود، دفن شوید!
مثل هر روز مشغول پرسه زنی در رسانه ها بودیم که به یک مورد عجیب برخوردیم! تیتر مضحکی که ما را نه از ابعاد فنی و کارشناسی بلکه به واسطه جلوه خنده دارش ما را مجاب به کلیک کرد. پیش تر برای تعریف برخی دوستان می نوشتیم:«رسانه به اصطلاح محترم!» اما برای این عزیزان لایق تر است بگوییم «نا محترمان به اصطلاح رسانه!»...


در این مطلب آمده است:
به گزارش سرویس ورزشی (...) ، سپاهان این روزها نتایج اسفباری می‌گیرد و به نظر می‌رسد پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر همچنان باید سال‌های دور از بالای جدول را بگذراند. در این میان زوج سرشناس خط حمله سپاهان هم خیلی زحمت کشیده‌اند. ساسان انصاری و میلاد محمدی که هر دو پرسپولیسی هستند و به نظر می‌رسید امسال در اصفهان کولاک کنند، در 11هفته گذشته جمعا یک گل شریکی به ذوب‌آهن زده‌اند؛ گلی که خودشان می‌گویند به سر ساسان سابیده و باید به نام او ثبت شود، اما سایت فدراسیون و سازمان لیگ، آن را به نام محمدی زده‌اند.
در کل گفتیم یک خسته‌نباشید عمیق عرض کنیم خدمت این دوستان که شاید ته دل‌شان دلخور بودند که چرا در حال حاضر فیکس پرسپولیس نیستند، اما حالا باید خیلی چیزها برایشان روشن شده باشد


در پاسخ به این دوستان باید عنوان کنیم که اگر ساسان انصاری و میلاد محمدی که تاکنون متعصبانه برای موفقیت تیم طلاییشان تلاش کرده اند به گمان ناقص خرد جمعی شما پرسپولیسی هستند (که نیستند!) چرا هم اکنون دست به خود زنی برده اید؟ اما پاسخ شما جای دیگری است! اگر در مقطعی کوتاه تیم شما توانسته به پشتوانه کمک های مادی و معنوی یک کشور خود را به رده های بالای جدول بکشاند تنها و تنها یک دلیل دارد. آن هم دوری موقتی صاحب و آقای لیگ ایران یعنی سپاهان از روزهای اوج است. هیچ جای دنیا دیده نشده که هواداران تیمی که هر ده سال یکبار و با هزاران تبصره و بند و ترفندهای ضعیف کردن رقبا موفق به بالابردن جام می شوند برای پرافتخارترین باشگاه کشورشان کری بخوانند و حاشیه بسازند!

اوج حقارت زمانی مشخص می شود که دوستانمان در روزهای باورنکردنی خودشان هم دست به دامان مسائل و فکاهی های اینچنینی خطاب به «سپاهان» می شوند. اما «موضوع حقارت» مساله ای نیست که تا این اندازه به فریاد کشیدن و بازگو کردنش نیاز باشد. آنچه امروز صدای دوستان را به ما رسانده موضوعی بسیار عمیق تر ، یعنی غرق شدن آن ها در گمراهی و تاریکی مطلق است. با این صحبت ها جام بالا نمی رود!

از سویی لازم می دانیم هواداران سپاهان را آگاه کنیم که به حاشیه سازی و خبرهای سریالی این نوع وبسایت ها بی توجه باشند. اخبار موثق باشگاه سپاهان از جمله «نقل و انتقالات» را فقط از رسانه های اصلی باشگاه دنبال کنند و نسبت به حاشیه سازی و تفرقه افکنی دوستان عزیزمان بیش از هر زمان دیگری آگاه باشند.
در عمق حقارت خود، دفن شوید!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها