X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 آبان 1396, 16:05
کد خبر: 24699
خبرنگار: khani
نظرات: 0

هافبک میانی تیم شهرداری بم؛

زهرا قنبری: بازیکنان شهرداری بم برای شکست سپاهان همدل هستند

زهرا قنبری: بازیکنان شهرداری بم برای شکست سپاهان همدل هستند زهرا قنبری: بازیکنان شهرداری بم برای شکست سپاهان همدل هستند
هافبک میانی تیم شهرداری بم با بیان این که سپاهان را دست کم نمی‌گیریم گفت: بازیکنان شهرداری بم برای شکست سپاهان همدل هستند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، زهرا قنبری در گفتگو با خبرنگار ورزش بانوان در بم در حاشیه آخرین تمرین تیم شهرداری بم پیش از مصاف با سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار کرد: شرایط تیمی ما بسیار خوب است. بازیکنان هم از نظر فنی و هم روانی کاملا آماده این بازی هستند. می خواهیم در زمین خود هر ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم و به این ۳ امتیاز نیاز داریم.

وی افزود: فردا قطعا یکی از بهترین بازی های لیگ در بم برگزار می شود و هر ۲ تیم برای پیروزی به میدان می آیند و تیمی که بیشتر تلاش کند و کمتر مرتکب اشتباه شود برنده بازی خواهد بود. همه بازیکنان شهرداری بم برای موفقیت در این بازی همدل هستند و می خواهیم برنده این بازی باشیم.

هافبک میانی تیم شهرداری بم گفت: سپاهان هم از نظر نفراتی که در اختیار دارد و کادری که از آن بهره مند است تیم قدرتمندی است. سپاهان را دست کم نمی گیریم. ما و سپاهان تیم های اول و دوم جدول هستیم و دیدار رودرروی ما مسابقه تیم هایی است که از نظر فنی به هم نزدیک هستند.

قنبری تصریح کرد: به عقیده سرمربی تیم مبنی بر این که یک امتیاز از این بازی نمی تواند راضی کننده باشد اعتقاد دارم. ما میزبان این بازی هستیم و به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم و با همدلی و جو بسیار خوبی که در تیم وجود دارد رسیدن به این هدف را در دسترس می بینیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها