X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 آبان 1396, 14:59
کد خبر: 24748
خبرنگار: lark
نظرات: 1

باید سپاهان را در اصفهان شکست بدهیم

عشوری: سپاهان از لحاظ فنی تیم باکیفیتی است

عشوری: سپاهان از لحاظ فنی تیم باکیفیتی است عشوری: سپاهان از لحاظ فنی تیم باکیفیتی است
هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی مدعی است که تیمش در نیم‌فصل دوم لیگ برتر اوج خواهد گرفت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، سینا عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد قهرمانی تراکتورسازی در جام شهدا اظهار داشت: خوشحالم که در این جام شرکت کردیم و توانستیم دو بازی دوستانه با تیم‌های باکیفیت داشته باشیم. برای ما نتیجه‌گیری هم مهم بود، ولی از همه مهم‌تر این بود که آمادگی‌مان را برای ادامه بازی‌های لیگ برتر حفظ کنیم.
هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه افزود: در بازی‌های گذشته با بدشانسی مواجه شدیم و مصدومیت بازیکنان دست کادر فنی را بسته بود. الان اما شرایط بهتری داریم و باید تلاش کنیم در بازی‌های آینده امتیازات خوبی بگیریم و درپایان فصل اول امتیازات بهتری به دست بیاوریم.
وی در پاسخ به این که پرسش «آیا تراکتورسازی در لیگ برتر شانسی برای قهرمانی یا کسب سهمیه خواهد داشت؟»، گفت: مطمئن باشید که در نیم‌فصل دوم وارد کورس قهرمانی خواهیم شد. ما تیم خوبی داریم و از طرفی این فرصت را داریم که در نیم‌فصل خودمان را تقویت کنیم. مطمئن باشید قدرت می‌گیریم و به روزهای اوج برمی‌گردیم.
عشوری در پایان در مورد بازی تیمش برابر سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر خاطر نشان کرد: بازی آسانی درپیش نداریم، چون سپاهان از لحاظ فنی تیم باکیفیتی است. با این حال ما به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم و به اصفهان می‌رویم تا حریف‌مان را شکست دهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها