X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 آبان 1396, 18:29
کد خبر: 24767
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 4

گفتگوی اختصاصی طوفان زرد با رضا دهقان

در ایران محرم، در اروپا زیدان!

در ایران محرم، در اروپا زیدان! در ایران محرم، در اروپا زیدان!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد دیدار تدارکاتی تیم بزرگسالان و امیدهای باشگاه سپاهان بهانه ای شد تا به گپ و گفت مختصری با رضا دهقان بازیکن خوش آتیه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بنشینیم. دهقان ابتدای فصل با نظر مساعد زلاتکو کرانچار به تیم بزرگسالان اضافه شد تا نویدبخش یک پدیده فوتبالی دیگر در اصفهان و ایران باشد. او توانایی بازی در پست های هافبک چپ، هافبک راست و هافبک نفوذی را دارد و در دیدار با امیدهای سپاهان بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت. در ادامه مصاحبه اختصاصی طوفان زرد با این بازیکن ارزنده را می خوانید:

بازی تدارکاتی با امیدهای سپاهان چطور بود؟
بازی خوبی بود. تیم امید همیشه انگیزه بسیار بالایی برای بازی با بزرگسالان دارد و بازیکنان جوان برای نشان دادن توانایی های خود پا به میدان می گذارند. طبیعتا برای من هم شرایط خوب است و هر لحظه آماده ورود به میدان هستم تا تمام تلاشم را برای ارائه بهترین عملکردانجام دهم.

جایگاه سپاهان در نیم فصل دوم را چطور ارزیابی میکنید؟
قطعا نیم فصل دوم جایگاه سپاهان بالای جدول خواهد بود و انشالله با عملکرد خوب همه بچه ها دوباره سپاهان به همان جایگاه حقیقی که حق خودش و هوادارانش است خواهد رسید.

و دیدار بعدی سپاهان با تراکتورسازی؟
ما واقعا محکوم به برد هستیم ودیگر فرصتی برای امتیازسوزی نخواهیم داشت. تراکتورسازی تیم جوان و بسیار خوبی است اما ما هم قرار است با برنامه به مصاف آن ها برویم و به سه امتیاز مسابقه میرسیم.

به رویای اروپا هم فکر میکنی؟
قطعاهمینطور است. من هم مثل خیلی از بازیکنان دیگر دوست دارم روزی در اروپا بازی کنم و برای رسیدن به این آرزو ازتمام تلاشم استفاده میکنم.

و طرفدار کدوم تیم و بازیکن اروپایی هستی؟
در تیم ها بارسا و چلسی و از میان بازیکنان ادن هازارد ، ایسکو و البته مسی!

الگوی ورزشی تو کیست؟
همانطور که گفتم بازی بازیکنان زیادی قابل احترام است اما به عنوان الگوی ورزشی و فوتبالی می توانم بگویم در ایران محرم نویدکیا و در اروپا زیدان را به عنوان الگو انتخاب کرده ام.

رابطه ات با کرانچار چطور است؟
کرانچار سرمربی بسیار عالی و باکلاس فنی بالاست. فقط می توانم یک نکته را بگویم که در ایران بسیاری از بازیکنان آرزوی شاگردی کرانچار را دارند.

با کدام همبازیانت صمیمی تر هستی؟
رابطه ام با همه بازیکنان بسیارخوب است و سعی میکنم ازتجربه همه بچه ها استفاده کنم

و به عنوان سوال آخر؛ خاطره خوب از سپاهان؟
هتریک قهرمانی!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها