X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 آبان 1396, 10:47
کد خبر: 24771
خبرنگار: khani
نظرات: 5

واکنش رئیس کمیته داوران به اعتراض تراکتورسازی و سپاهان

اصفهانیان: اگر بخواهیم با حرف باشگاه‌ها داورها را انتخاب کنیم، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود

اصفهانیان: اگر بخواهیم با حرف باشگاه‌ها داورها را انتخاب کنیم، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود اصفهانیان: اگر بخواهیم با حرف باشگاه‌ها داورها را انتخاب کنیم، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال نسبت به اعتراض دو باشگاه تراکتورسازی و سپاهان به انتخاب محمدرضا اکبریان واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم، تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی روز دوشنبه در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر می‌روند که با اعلام کمیته داوران، محمدرضا اکبریان کار قضاوت این دیدار را برعهده خواهد داشت.

از روز گذشته (جمعه) با اعلام این موضوع، هواداران تیم سپاهان در فضای مجازی نسبت به انتخاب این داور اعتراضاتی انجام دادند. در سوی مقابل نیز کاظم محمودی، سرپرست تیم تراکتورسازی اعلام کرد که با توجه به اتفاقات رخ داده، بهتر است داور دو تیم تغییر پیدا کند.

فریدون اصفهان درباره اعتراض دو تیم تراکتورسازی و سپاهان به انتخاب محمدرضا اکبریان به‌عنوان قاضی دو تیم، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ما کاری به اعتراض آنها نداریم، آقای اکبریان به‌عنوان قاضی این بازی انتخاب شده و قضاوتش را هم انجام خواهد داد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که «آیا در صورت اعتراض رسمی دو باشگاه، احتمال تغییر داور بازی وجود دارد یا خیر؟»، گفت: کمیته داوران یک نهاد مستقل است و دو باشگاه تراکتورسازی و سپاهان هم نمی‌توانند این را بگویند که چه کسی برای‌شان قضاوت کند و چه کسی برای‌شان قضاوت نکند. آنها که داور بازی را تعیین نمی‌کنند. اگر ما بخواهیم با حرف باشگاه‌ها داورها را بچنیم که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها