X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 آبان 1396, 17:54
کد خبر: 24782
خبرنگار: HSH
نظرات: 0

همه چیز از فصل گذشته شروع می شود!

تراکتورسازی به دنبال انتقام از سپاهان

تراکتورسازی به دنبال انتقام از سپاهان تراکتورسازی به دنبال انتقام از سپاهان
سپاهان تنها تیمی بود که فصل گذشته موفق شد در دو دیدار رفت و برگشت تیم تراکتورسازی را شکست دهد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش سه، فصل گذشته دیدار رفت تراکتورسازی برابر سپاهان در تبریز و ورزشگاه یادگار امام برگزار شد؛ دیداری که در پایان با نتیجه 2 بر 1 به سود شاگردان عبدالله ویسی خاتمه یافت.
در دیدار برگشت عبدالله ویسی از تیم رفته بود و کرانچار که آن روزها نتایج خوبی کسب می کرد، هدایت تیم را برعهده داشت.
طلایی پوشان در آن مقطع به دنبال کسب رتبه چهارم و گرفتن سهمیه آسیایی بودند و تراکتورسازی هم با امیرقلعه نویی برای کسب رتبه دوم با استقلال تهران رقابت داشت.
در دیدار برگشت اگرچه اتفاقات بدی برای سپاهان رقم خورد و آنها مسعود حسن زاده را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادند؛ ولی در نقش جهان با نتیجه 2 بر صفر موفق به کسب پیروزی برابر حریف خود شدند تا امید زیادی برای کسب رتبه چهارم داشته باشند؛ اگرچه هر دو تیم سپاهان و تراکتورسازی در پایان به اهداف خود نرسیدند؛ سپاهان فصل را در رتبه پنجم خاتمه داد و تراکتورسازی بعد از استقلال دوم شد.
گل مهرداد محمدی در دیدار رفت که با استارتی از وسط زمین و نفوذ به محوطه جریمه به ثمر رسید و مصدومیت مسعود حسن زاده در دو دیدار رفت و برگشت که 6 امتیاز حساس برای طلایی پوشان به همراه داشت، خاطرات تلخ و شیرین آنها از مصاف با تراکتورسازی در فصل گذشته است و در سوی دیگر تراکتورسازی با یحیی گل محمدی در پی کسب امتیاز از ورزشگاه نقش جهان خواهد بود تا خاطرات تلخ فصل گذشته از ذهن هواداران تبریزی پاک شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها