X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 آبان 1396, 10:41
کد خبر: 24824
خبرنگار: khani
نظرات: 6

باید به پیکان هم ۳ گل می‌زدیم

تابش: شریفی و حسن‌زاده برمی‌گردند

تابش: شریفی و حسن‌زاده برمی‌گردند تابش: شریفی و حسن‌زاده برمی‌گردند
قائم مقام باشگاه سپاهان مدعی شد این تیم در دیدار هفته گذشته مقابل پیکان هم باید با سه گل به پیروزی می‌رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد،مسعود تابش در گفت‌وگو با تسنیم، درباره برد سپاهان برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: تیم ما واقعاً خوب بازی می‌کند و در مسابقه قبلی هم باید سه گل به پیکان می‌زدیم، اما بدشانس بودیم. واقعاً برد شیرینی بود و امیدوارم این روند را همچنان ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا سپاهان می‌تواند امسال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد؟»، خاطر نشان کرد: مطمئن باشید که سپاهان مدعی کسب سهمیه آسیاست و پتانسیل رسیدن به این هدف را دارد. مطمئناً تیم ما در نیم‌فصل دوم قوی‌تر خواهد شد و بازیکنانی مثل شریفی و حسن‌زاده به تیم برمی‌گردند. طبیعتاً اگر هم کرانچار به جذب بازیکن جدید نیاز داشته باشد، باشگاه در این زمینه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد اینکه چرا دستیار جدیدی به کادر فنی سپاهان اضافه نشده است، گفت: کرانچار در این زمین چیزی به ما اعلام نکرده و فعلا آقای فتاحی به کادر فنی اضافه شده است.

تابش در مورد اینکه آیا امکان دارد سپاهان برخی از بازیکنان خارجی را کنار بگذارد، تصریح کرد: در مجموع این احتمال وجود دارد که کرانچار تعدادی از بازیکنان را کنار بگذارد، ولی این مسائل فقط به تصمیم او مربوط می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه سپاهان با حضور مهدی شریفی در سه بازی آینده تراکتورسازی مخالفت کرده است یا خیر، گفت: هنوز چیزی در این زمینه مشخص نیست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها