X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 آبان 1396, 19:03
کد خبر: 24836
خبرنگار: lark
نظرات: 3

پالایش گاز ایلام تیم بسیار خوبی بود

موری : نمی خواهم از کورس خانم گلی جا بمانم

موری : نمی خواهم از کورس خانم گلی جا بمانم موری : نمی خواهم از کورس خانم گلی جا بمانم
مهاجم تیم فوتبال سپاهان تک گل سه امتیازی و نجات بخش سپاهان در بازی برابر پالایش گاز ایلام را به ثمر رساند با این حال وی نگاهی جدی به رسیدن به صدر جدول گلزنان دارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از پایگاه خبری ورزش بانوان ؛ فروغ موری پس از این که در بازی با شهرداری بم روز ناامید کننده ای را پشت سر گذاشت بار دیگر با گلی سه امتیازی برای سپاهان نشان داد قرار نیست دوری وی از گلزنی به طول بینجامد.
در جریان بازی حساس سپاهان برابر پالایش گاز در ایلام ، تک گل دقیقه ۵۸ فروغ موری کافی بود تا سپاهان برنده بازی شود و غم شکست برابر شهرداری بم را به دست فراموشی بسپارد. گرت بیل سپاهان در این بازی با استفاده از سرعت و شم گلزنی خود گل پیروزی بخش زردها را به ثمر رساند.
فروغ با این گل حالا در ۴ بازی از ۵ بازی سپری شده از لیگ برتر گل زده است و فقط در روز منحوس سپاهان در بم ، در گلزنی برابر مریم یکتایی ناکام ماند. او هم از پیروزی تیمش خوشحال است و هم به این که بتواند به صدر جدول گلزنان برسد ، امیدوار.
موری در گفتگو با “ورزش بانوان” اظهار کرد: پالایش گاز ایلام تیم بسیار خوبی بود اما تک تک بازیکنان ما روز خوبی را پشت سر گذاشتند و دروازه بان هم بسیار خوب کار کرد. از این که ۳ امتیاز بازی را به دست آوردیم خوشحالم زیرا پس از شکست در بم ، به این برد نیاز داشتیم و باید به هر قیمتی بود ، این بازی را با پیروزی پشت سر می گذاشتیم گرچه وضعیت زمین کار را برای ما سخت کرده بود.
مهاجم سپاهان درباره روند گلزنی اش می گوید: می خواهم دوباره خانم گل لیگ برتر شوم. می دانم که از رقبایم جا مانده ام اما جای نگرانی نیست. بازی های آسان سپاهان باقی مانده و اطمینان دارم در هفته های آینده خودم را به صدر جدول گلزنان می رسانم. مهاجمان خوبی در تیم های دیگر حضور دارند اما از رقابت با آن ها استقبال می کنم.
سپاهان در ۵ بازی خود تا این جای کار ۴ پیروزی و یک شکست در کارنامه خود می بیند با این حال چشم سمیه شهبازی سرمربی سپاهان ، به درخشش فروغ موری و سایر شاگردانش در هفته های آتی است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها