X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 آذر 1396, 13:06
کد خبر: 24847
خبرنگار: khani
نظرات: 3

از فردا تمرینات پشت درهای بسته

اخوان: شریفی باید به سپاهان بازگردد

اخوان: شریفی باید به سپاهان بازگردد اخوان: شریفی باید به سپاهان بازگردد
سرپرست تیم فوتبال سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: مهدی شریفی با اتمام دوره خدمتش در تراکتورسازی باید به سپاهان بازگردد و بازی کردن او تا پایان نیم‌فصل منوط به اجازه باشگاه است که باشگاه هم برای بازی هفته تراکتور مقابل سپاهان این اجازه را نداد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در خصوص برگزاری تمرینات تیم سپاهان پشت درهای بسته اظهار کرد: به دستور زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سه روز قبل از مسابقه تمرینات پشت درهای بسته انجام می‌شود.

وی افزود: امروز چون هواداران اطلاع نداشتند و به محل تمرین آمده‌اند، با هماهنگی صورت گرفته اجازه حضور پیدا کردند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد بازیکنان مصدوم و محروم برای دیدار با نفت آبادان گفت: سیاش یزدانی با کارت زردی که مقابل تراکتورسازی دریافت کرد محروم است و در این بازی نمی‌تواند ما را همراهی کند؛ عزت‌اله پورغاز هم همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و غایب ما در این مسابقه است.

وی در مورد وضعیت مهدی امینی نیز بیان کرد: این بازیکن فعلا درحال تمرین و فیزیوتراپی است و نمی‌تواند در درون دروازه بایستید.

اخوان درباره آخرین وضعیت مهدی شریفی نیز تصریح کرد: مهدی شریفی با اتمام دوره خدمتش در تراکتورسازی باید به سپاهان بازگردد و بازی کردن او تا پایان نیم‌فصل منوط به اجازه باشگاه است که باشگاه هم برای بازی هفته تراکتور مقابل سپاهان این اجازه را نداد اما از اینکه آیا باشگاه اجازه حضور به این بازیکن در سه دیدار دیگر تراکتورسازی تا پایان نیم‌‍فصل را می‌دهد یا خیر اطلاعی ندارم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها