X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 تیر 1392, 15:01
کد خبر: 2487
خبرنگار: ali amini
نظرات: 37

اتمام نصب اسكوربرد و صندلی‌گذاری طبقه اول ورزشگاه نقش‌جهان

اتمام نصب اسكوربرد و صندلی‌گذاری طبقه اول ورزشگاه نقش‌جهان اتمام نصب اسكوربرد و صندلی‌گذاری طبقه اول ورزشگاه نقش‌جهان
به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی، مهندس تركاشوند امروز سه‌شنبه ۱۱ تیرماه با حضور در اصفهان، ضمن بازدید از روند عملیات احداث ورزشگاه نقش جهان، جلسه‌ای را با مسئولان استانی برگزار كرد.
در این جلسه كه عبدی معاون فنی و مهندسی شركت، جواهری مدیركل ورزش و جوانان استان، رحیمی رییس دفتر فنی استانداری، حیدریان رییس اداره كل ورزش كاشان و همچنین فیضی و موسوی نمایندگان بازرسی مستقر در شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی نیز حضور داشتند، در خصوص رفع مشكلات مربوطه بحث و تبادل نظر شد تا پروژه در موعد مقرر آماده گردد.
تركاشوند در خصوص اقدامات انجام شده در ورزشگاه نقش جهان گفت: هم اكنون ۲۰۰ كارگر در پروژه مشغول به كار هستند، نصب صندلی‌های طبقه اول و جایگاه VIP و همچنین و فضاسازی ضلع غربی ورزشگاه رو به پایان است. كاشت چمن پایان یافته و وضعیت مطلوبی دارد. اسکوربرد نصب گردیده، عملیات اصلی پیست تارتان تمام شده و در مرحله تکمیل جزئیات پایانی است.
مدیرعامل شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی در مورد اقدامات در حال انجام طبقه دوم تماشاگران افزود: نصب گرادیان‌ها و پله گذاری‌ها در حال انجام است تا هر چه سریعتر طبقه دوم این ورزشگاه نیز آماده بهره برداری شود.
گفتنی است مهندس ترکاشوند در پایان از وضعیت آماده سازی پارکینگ‌های مجموعه ورزشی نقش جهان هم بازدید کرد. در این بازدید یك‌روزه، خمارلو مدیر روابط عمومی شركت، علیپور مدیر فنی منطقه و جمعی از مسئولان مربوطه نیز حضور داشتند.
اتمام نصب اسكوربرد و صندلی‌گذاری طبقه اول ورزشگاه نقش‌جهان
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها