X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 آذر 1396, 15:33
کد خبر: 24972
خبرنگار: lark
نظرات: 7

کریولارو با مصدومیت و 270‌دقیقه بازی ایران را ترک می‌کند؟

دیدار با استقلال آخرین فرصت دو خارجی سپاهان

دیدار با استقلال آخرین فرصت دو خارجی سپاهان دیدار با استقلال آخرین فرصت دو خارجی سپاهان
رافائل کریولارو و مروان حسین دو بازیکن خارجی سپاهان در مقابل استقلال آخرین شانس خود را برای ادامه حضور در اصفهان تجربه می کنند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، مروان حسین عراقی و رافائل کریولارو برزیلی دو بازیکن سپاهان هستند که خیلی دیر به سایر بازیکنان اضافه شدند و تمرینات پیش از فصل را به طور کامل از دست دادند؛ مروان در تیم باشگاهی خود در لیگ عراق حضور داشت و از هفته سوم به اصفهان وارد شد و رافائل نیز در روز آخر نقل و انتقالات با شرایط بدنی نامناسب به تیم اضافه شد. سرمربی سپاهان امیدوار بود که این دو بازیکن رفته رفته خود را به شرایط مورد نظرش برسانند، اما چیزی که اتفاق افتاد مطابق با انتظارات سرمربی کروات طلایی پوشان نبود.
رافائل کریولارو که به دلیل مصدومیت نمی تواند در دیدار برابر استقلال هم وارد میدان شود، عملا فرصت دیگری در اختیار ندارد و در نیم فصل به احتمال فراوان جای خود را به یک بازیکن خارجی دیگر برای حضور در پست هافبک بازیساز می دهد. این هافبک برزیلی در آماری عجیب و تامل برانگیز تنها 270 دقیقه برای سپاهان بازی کرد؛ این هافبک برزیلی که برای پر کردن جای جپاروف به سپاهان آمده بود، تنها در 5 بازی فرصت حضور در ترکیب را پیدا کرد.
مروان حسین اما از نظر دقایق حضور در میدان شرایط خوبی دارد؛ این مهاجم تاکنون 7 دیدار را از ابتدا شروع کرده و در 4 دیدار هم به عنوان یار جایگزین وارد میدان شده است، اما یک پاس گل و یک گل عملکردی نیست که کرانچار را از مهاجم هدف تیمش راضی نگه دارد.
با این وصف باید رافائل کریولارو را هم مانند لی اولیویرا یکی دیگر از جدا شده های سپاهان در پایان نیم فصل دانست و مروان حسین هم تنها با ارائه نمایش چشم گیر برابر استقلال است که می تواند مدت زمان حضور خود در اصفهان را تمدید کند، در غیر اینصورت به نظر نمی رسد کرانچار و مدیران سپاهان با توجه به بازگشت مهدی شریفی به اصفهان و همینطور اتمام مصدومیت مسعود حسن زاده تمایلی برای حفظ این مهاجم کم اثر داشته باشند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها