X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 آذر 1396, 11:58
کد خبر: 24977
خبرنگار: khani
نظرات: 6

برای برد به دیدار استقلال می‌رویم

اخوان : هیچ اختلافی با کرانچار ندارم

اخوان : هیچ اختلافی با کرانچار ندارم اخوان : هیچ اختلافی با کرانچار ندارم
مهدی اخوان گفت: متاسفانه عده‌ای با شایعه‌سازی قصد دارند بین من و کرانچار اختلاف بیاندازند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مهدی اخوان درگفت‌وگو با آنا،‌ درباره دیدار روز چهارشنبه سپاهان برابر استقلال در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: «این بازی خیلی مهم و سخت است. خوشبختانه آمادگی کامل را برای برگزاری این مسابقه داریم و در بهترین حالت ممکن به تهران می‌آییم تا به دور از بدشانسی‌هایی که در این فصل بدجور گریبان تیم‌مان را گرفته، نمایش بسیار خوبی را از خود ارائه دهیم و خوشحال به اصفهان برگردیم.»
او درباره اینکه چه پیش‌بینی از نتیجه دیدار سپاهان با استقلال دارد، اظهارداشت: «هیچ‌وقت در فوتبال نمی‌توان به طور دقیق نتیجه بازی را قبل از برگزاری آن حدس زد. من هم به طور حتم نمی‌توانم بگویم بازی با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد. آنچه مسلم است، تیم سپاهان برای باخت یا مساوی به تهران نمی‌رود و هدف این تیم کسب 3 امتیاز مسابقه است. سپاهان در این فصل برابر هیچ تیمی ضعیف کار نکرده است و در تمامی مسابقات تیمی بوده که پا پس نگذاشته و تا لحظه آخر برای کسب حداکثر امتیاز به زمین رفته است.»
سرپرست تیم سپاهان درباره اینکه چرا در این فصل سپاهان در جمع‌آوری امتیازات سینوسی عمل کرده و در رده دوازدهم جدول جای دارد، بیان کرد: «تیم ما در این فصل خیلی بدشانس بوده است. بازیکنان خیلی خوب بازی می‌کنند و در هر مسابقه دروازه رقبای‌شان را بارها تهدید می‌کنند ولی بی‌دقتی، بدبیاری خودمان و خوش‌شانسی حریفان باعث شده تا امتیازات مفتی را از دست بدهیم. البته من معتقدم یک روزی شرایط برای سپاهان خیلی خوب می‌شود و این تیم در میان تیم‌های بالای جدول جا خوش می‌کند.»
وی درباره اختلافش با زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان تصریح کرد: «به خدا تا این لحظه من کاری جز حمایت از سرمربی تیم انجام ندادم. ضمن اینکه کرانچار هم علیه من حرفی نزده و حامی من بوده است. هم من از رابطه‌ای که با کرانچار داشتم، راضی‌ام و هم او از همکاری با من ابراز رضایت کرده است. متاسفانه عده‌ای شایعه‌سازی می‌کنند و دوست دارند که بین اعضای تیم سپاهان اختلاف بیاندازند. من تا زمانی که در باشگاه سپاهان حضور دارم نه تنها از کرانچار بلکه از همه کسانی که سرمربی تیم هستند حمایت می‌کنم و مطیع خواسته‌های آنها خواهم بود.»
اخوان در مورد اینکه به نظرش سپاهان در پایان این فصل می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، گفت: «ما اگر فرصت‌های‌مان تبدیل به گل می شد الان یکی از 3 تیم بالای جدول بودیم. الان هم خیلی امیدوار و پرتلاش جلو می‌رویم. سپاهان تیم بزرگی است و شخصیتی که دارد به او کمک می‌کند که در ادامه فصل امتیازات از دست رفته را جبران کند تا بار دیگر به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها