X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 آذر 1396, 14:56
کد خبر: 24980
خبرنگار: lark
نظرات: 6

سرمربی استقلال خوزستان دست از ابهام گویی بردارد؛

واکنش سرپرست کانون هواداران باشگاه سپاهان به سخنان ویسی

واکنش سرپرست کانون هواداران باشگاه سپاهان به سخنان ویسی واکنش سرپرست کانون هواداران باشگاه سپاهان به سخنان ویسی
سرپرست کانون هواداران باشگاه سپاهان به سخنان عبدالله ویسی واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از صدای سپاهان، محمد جازان سرپرست کانون هواداران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در یادداشتی به سخنان اخیر عبدالله ویسی واکنش نشان داد. در این یادداشت آمده است:
«نظر به حواشی هواداری دیدار اخیر تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان و همچنین مصاحبه تأمل برانگیز سرمربی تیم میهمان، آقای عبدالله ویسی و اتهامی که از سوی ایشان متوجه کانون هواداران سپاهان شده است؛ در جهت تنویر اذهان عمومی و هواداران محترم به استحضار می‌رساند، به هیچ وجه کانون هواداران سپاهان و افراد سمت دار فعلی آن در حواشی دیدار رخ داده دخیل نبوده و افراد درگیر در این ماجرا، افراد عادی و جزء قسمی از معترضان به آقای ویسی بوده اند.
مبرهن است که آقای ویسی بعد از سر دادن یکسری شعارها و بکار برده شدن بعضی الفاظ بدلیل عدم شناسایی افراد شعاردهنده اکنون در ساده ترین راه ممکن کانون هواداری سپاهان را مورد خطاب قرار می‌دهد و البته این رسم جوانمردی نیست.
آنچه از شواهد پیداست، در فصل گذشته به هر دلیلی آقای ویسی و بعضی افراد ساز ناکوک با هم داشته و نتیجه آن مصاحبه های خاص فصل قبل آقای ویسی در مورد هواداران شد.
ضمن آنکه شایسته است ایشان دست از ابهام گویی برداشته و مشخصاً نام افرادی را که به ادعای ایشان فصل قبل درخواست باج خواهی داشتند را اعلام کند، ابهاماتی که سرمربی سابق تیم سپاهان از آن یاد می‌کند فقط جنبه ژورنالیستی به خود گرفته و حقیقت آن پنهان است.
اختلافات احتمالی فصل قبل آقای ویسی با مدیر سابق کانون هواداران سپاهان مستمسکی در دست سرمربی سابق تیم سپاهان شده و به همه ی هواداران فهیم سپاهان ضرر می‌زند.
ما هم در مجموعه کانون هواداران سپاهان موافق پیگیری این موضوعات هستیم به شرطی که آقای ویسی دست از ابهام گویی بردارد و علنا اعلام کند چه کسی و در چه زمان و دوره ای به ایشان پیامک زده و درخواست باج پانزده میلیون تومانی کرده است!
نام ایشان را صراحتاً بیاورد.
ای کاش کمی منصف بودیم.
ای کاش از تریبون رسانه ای یک طرفه برعلیه همه صحبت نمی‌کردیم.
آنچه بدیهی است، توهین به هر شخص یا گروهی آن هم وقتی حکم مهمان را دارد، خطایی مشهود است و ما هم در مجموعه کانون هواداران سپاهان این امر را قبیح می‌دانیم لیکن ابهام گویی و انتساب توهین ها به عوامل کانون هواداران سپاهان گناهی نابخشودنی است.
به چه حق و مجوزی سرمربی تیم استقلال خوزستان افراد معتاد و اوباش را گروهی از کانون هواداران سپاهان می‌داند؟! این توهینی بزرگ و غیر قابل اغماض است، هر چند الفاظ دروغین بکار رفته توسط اقای ویسی در خصوص کانون هواداری سپاهان مسبوق به سابقه بوده و متأسفانه در فصل قبل هم از آن استفاده شده است اما این بار منتظر پاسخگویی صریح آقای ویسی هستیم.
ایشان می بایست قبل از تهمت زدن به مجموعه کانون ابتدا به دنبال واقعیت موضوع می‌گشت.
مجدداً ضمن اعلام برائت از اتهامات وارده از طرف شخص آقای ویسی به مجموعه کانون هواداران سپاهان به ایشان اعلام می‌داریم اختلافات خود با افراد معلوم الحال را به کسی برچسب نزنند و ثانیاً نسبت به معرفی افراد باجگیر و مستندات ادعای خود اقدام کنند.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها