X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 آذر 1396, 16:32
کد خبر: 24988
خبرنگار: lark
نظرات: 1

در حال آنالیز نقاط ضعف و قوت خود هستیم

پورقاز: امیدوارم در نیم فصل دوم روند خوبی داشته باشیم

پورقاز: امیدوارم در نیم فصل دوم روند خوبی داشته باشیم پورقاز: امیدوارم در نیم فصل دوم روند خوبی داشته باشیم
عزت پورقاز مدافع میانی سپاهان می گوید که پس از پشت سرگذاشتن مصدومیت این روزها با آمادگی کامل در تمرینات حضور دارد و با صلاحدید کادر فنی مقابل استقلال از ابتدا بازی می کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش سه، عزت‌ پورقاز مدافع تیم سپاهان که در دیدار هفته هفتم برابر پرسپولیس با آسیب دیدگی از ناحیه کمر و گردن مواجه شد، در دیدار برابر استقلال خوزستان پس از چند هفته دوری از میادین به نیمکت سپاهان بازگشت و این احتمال وجود دارد که در مقابل استقلال تهران از ابتدا راهی میدان شود.
عزت پورقاز در خصوص مصدومیت خود که در ابتدا بسیار خطرناک به نظر می رسید، گفت: این مصدومیت اتفاقی بود که پیش آمد و چون جای حساسی بود نمی شد ریسک کرد و باید استراحت می کردم. خدا را شکر روند بهبودی ام خوب پیش رفته است. بازی قبلی روی نیمکت بودم ولی قسمت نشد بازی کنم، اما الان شرایط خوبی دارم و در صورتی که کادر فنی صلاح بداند می توانم مقابل استقلال بازی کنم.
مدافع تیم سپاهان در برخوردی که در میانه میدان انجام شد، دچار مصدومیتی خطرناک شد. پورقاز در مورد ضرورت پرشی که منجر به مصدومیت او شد با وجود اینکه توپ در میانه میدان بود، می گوید: نمی خواستم توپ از آنجا در بیاید. در آن چند دقیقه تیم پرسپولیس تحت فشار بود و ما می خواستیم این شرایط ادامه داشته باشد. ضمن اینکه وظیفه من همین است و هر جا هم که بوده ام همینطوری بازی کرده ام. فوتبال همیشه همین بوده و گاهی مصدومیت اتفاق می افتد؛ یک روز می زنی و یک روز می خوری.
وی در مورد شرایط سپاهان در نیم فصل اول افزود: ما در نیم فصل اول افت و خیز زیادی داشتیم. در مهلت نقل و انتقالات قاعدتا چند نفر به تیم ما اضافه می شوند تا تیم ما از این روند بیرون بیاید. اردوی خوبی هم در پایان نیم فصل مدنظر کادر فنی است که مطمئنا با نفرات جدیدی که به تیم اضافه می شوند، بتوانیم در نیم فصل دوم سپاهان را به جایگاهی که شایسته آن است، برسانیم تا هواداران هم اینقدر عذاب نکشند. در نیم فصل اول بالا و پایین زیاد داشتیم و امیدوارم در نیم فصل دوم روند خوبی داشته باشیم که ثابت باشد تا دل هواداران هم شاد شود. سپاهان تیم بزرگی است که هواداران بسیار پرشوری دارد و امیدوارم در ادامه مسابقات آنها را خوشحال کنیم. تیم ما طوری شده که با اضافه شدن چند نفر به ثبات خواهد رسید. در نیم فصل اول دست آقای کرانچار در برخی پست ها خالی بود. نیم فصل زمان خوبی برای ترمیم نقاط قوت و ضعف تیم است و قاعدتا تیم ما هم بهتر می شوم و ما هم تمام سعی و تلاشمان را برای بهبود شرایط تیم به کار خواهیم گرفت.
مدافع فصل گذشته سایپا در مورد از دست دادن دو اردوی تیم ملی بیان کرد: من درگیر مصدومیت بودم و خدا را شکر الان حالم خوب است و با تیم تمرین می کنم. امیدوارم طوری باشد که با قدرت برگردم و بار دیگر در لیست تیم ملی قرار بگیرم.
پوزقاز همچنین در مورد گروه تیم ملی در جام جهانی اظهار داشت: گروه ما گروه مرگ است ولی از همین الان نمی شود گفت که از پیش بازنده هستیم. مثلا در جام جهانی قبلی کاستاریکا را همه حذف شده می دانستند ولی تا یک چهارم نهایی مسابقات پیش رفت؛ ایتالیا و هلند در مرحله مقدماتی حذف شدند و این نشان می دهد که همه تیم ها در جام جهانی قوی هستند. منتها دو تیم پرتغال و اسپانیا قهرمان اروپا و جهان هستند؛ گروه سختی است اما جذابیت خاص خود را دارد. امیدواریم بتوانیم مقابل این تیم ها بدرخشیم و توانایی های فوتبال ایران را نشان دهیم.
مدافع تیم سپاهان در مورد تقابل با تیم های بزرگی نظیر اسپانیا و پرتغال و اینکه چقدر شانس صعود برای ایران قائل است، اضافه کرد: این ها تیم های بزرگی هستند، اما ما قبلا هم نشان دادیم که می توانیم بازی های خوبی مقابل این تیم ها انجام دهیم. مثلا در جام جهانی برزیل آرژانتین حرفی برای گفتن مقابل ما نداشت و آن ضربه ای که به گل تبدیل شد را فقط مسی می توانست بزند. همان موقع هم جوک های زیادی برای تیم ملی درست می کردند ولی تیم ملی با کی روش صاحب سبک شده؛ در آسیا قطعا تیم اول آسیا هستیم و در جام جهانی باید این را ثابت کنیم. در بازی های تدارکاتی هم تیم ما سبک خاص خودش را دارد و نتایج خوبی گرفته ایم.
پورقاز در ادامه با اشاره به همگروه شدن با تیم های اسپانیا و پرتغال توضیح می دهد: در این گونه بازی ها اتفاقات فوتبال است که سرنوشت بازی را رقم می زند و هر تیمی که اردوهای آماده سازی بیشتری داشته باشد، می تواند موفق تر عمل کند. از مسئولین خواهش می کنم بهترین اردوهای ممکن را برای تیم ملی در نظر بگیرند و امیدوارم بتوانیم از اسم ایران در جام جهانی دفاع کنیم.
مدافع ملی پوش سپاهان در پایان در مورد دیدار برابر استقلال تهران در آخرین دیدار نیم فصل اول رقابت های لیگ هفدهم عنوان کرد: بیرون از خانه بازی داریم و قطعا بازی سختی است. در حال آنالیز نقاط ضعف و قوت خود هستیم و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب نتیجه خوبی هم کسب کنیم. ضمن اینکه از استقلال شناخت داریم و تمرینات خوبی را نیز در این هفته پشت سر گذاشته ایم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها