X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 آذر 1396, 09:28
کد خبر: 24995
خبرنگار: lark
نظرات: 0

لطف متقابل اصفهانی‌ها شامل حالشان می‌شود؟

امکان بالقوه کمک به همشهری

امکان بالقوه کمک به همشهری امکان بالقوه کمک به همشهری
همانطور که ذوب‌آهن در صورت امتیاز گرفتن از حریف مستقیمش مانع از سقوط بیش از پیش سپاهان خواهد شد، سپاهان هم با متوقف کردن رقیب امروزش می‌تواند در صعود احتمالی همشهری خود در جدول نقش داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، شرایط در هفته پایانی دور رفت لیگ هفدهم به گونه‌ای است که تیم‌های اصفهانی می‌توانند زمینه را برای بهبود جایگاه نهایی همشهری خود در پایان نیم‌فصل اول فراهم آورند.
از آنجا که استقلال خوزستان و سیاه‌جامگان در اولین روز از رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر قافیه را به حریفان خود واگذار کردند نفت تهران و سپیدرود تنها تیم‌هایی هستند که روی کاغذ این شانس را دارند تا در پایان دور رفت از سپاهان در جدول پیشی بگیرند.
عبور قرمزهای رشتی از طلایی‌پوشان اصفهانی به این دلیل کمی دور از ذهن است که علاوه بر شکست سپاهان مستلزم باخت پرسپولیس هم هست. زردپوشان تهرانی هم در صورت برتری برابر ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش جهان می‌توانند از سپاهان در جدول رد شوند. این صعود احتمالی اما در صورتی دوام خواهد آورد که ساعتی بعد از آن طلایی‌پوشان اصفهانی در استادیوم آزادی مغلوب استقلال شوند.
جالب آنکه سپاهان هم می‌تواند با امتیاز گرفتن از میزبان امروزش در صعود احتمالی همشهری خود در جدول نقش ایفا کند. البته عبور ذوب‌آهن از استقلال علاوه بر توقف آبی‌های پایتخت، مستلزم آن است که سبزپوشان اصفهانی ساعتی قبل از شروع مسابقه‌ای که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود حداکثر امتیازات دیدار خانگی با نفت را به حساب خود واریز کرده باشند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها