X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 آذر 1396, 19:39
کد خبر: 25012
خبرنگار: khani
نظرات: 26

این نتایج در خور شأن ما نیست

طاهری: مشکل سپاهان را کرانچار باید بگوید نه من

طاهری: مشکل سپاهان را کرانچار باید بگوید نه من طاهری: مشکل سپاهان را کرانچار باید بگوید نه من
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: مشکل اصلی تیم را سرمربی باید بگوید نه من.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، محسن طاهری درباره شکست تیم سپاهان مقابل استقلال گفت:‌ از بازی راضی نیستم چون نتایج در خور شأن ما رقم نخورده است. ما بد بازی کردیم و می‌توانستیم بهتر از این ظاهر شویم. امیدوارم مشکلات برطرف شود و نتایج بهتری بگیریم.

وی درباره اینکه آیا احتمال تغییرات در کادر فنی سپاهان هست یا نه، ادامه داد: چرا نباید کرانچار بماند؟ بحث تغییرات در کادر فنی نیست شاید کسی به کادر فنی اضافه شود اما تغییرات وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه مشکل اصلی عدم نتیجه‌گیری این تیم چیست؟ و آیا جریمه‌ای در نظر خواهید گرفت یا خیر، افزود: مشکل تیم را سرمربی باید بگوید نه من. هرچا احساس کنیم مشکلات هست باید کار کنیم و همیشه نمی‌توان از قراردادها کسر کرد اما اگر این روند ادامه داشته باشد باز هم بازیکنان جریمه می‌شوند.

طاهری درباره فحاشی‌هایی که به او، کادر فنی فعلی و کادر فنی گذشته سپاهان شده است، افزود: یکسری منتسب به هواداران ما هستند که فحاشی می‌کنند ما این فحاشی‌ها را تأیید نمی‌کنیم و باکسانی که این کارها را کرده‌اند برخورد خواهیم کرد.

وی درباره اینکه او از کرانچار خواسته تا با سه بازیکن سپاهان برخورد شود، تصریح کرد: این صحبت‌ها درست نیست من نمی‌دانم این شایعات از کجا می‌آید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها