X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 آذر 1396, 20:01
کد خبر: 25016
خبرنگار: lark
نظرات: 0

خدا را شکر طلسم گل نزدنم شکسته شد

قربانی: خوشبختانه گلی دریافت نکردیم

قربانی: خوشبختانه گلی دریافت نکردیم قربانی: خوشبختانه گلی دریافت نکردیم
مهاجم استقلال گفت: فوتبال یک بازی گروهی است و وقتی یک تیم گل نمی‌زند فقط ایراد از مهاجمان نیست.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی قربانی با ابراز خوشحالی از برد 3 بر صفر تیمش مقابل سپاهان گفت: شروع خیلی خوبی داشتیم و بعد از اینکه به گل اول رسیدیم بازی تهاجمی ارائه داده و به گل دوم هم رسیدیم. با شروع نیمه دوم نیز گل سوم را زدیم تا به نوعی کار سپاهان تمام شود. طبیعی بود آنها در ادامه بازی را در دست بگیرند اما خوشبختانه گلی دریافت نکردیم.
وی درباره اینکه چرا مهاجمان استقلال در این فصل کم گل می‌زنند یادآور شد: این طور نیست که گل نزدن تیم تقصیر مهاجمان باشد. فوتبال یک بازی گروهی است و هر ایرادی در آن باشد مربوط به کل تیم است. خداراشکر امروز، هم گل زدم و هم اینکه با یک پیروزی پرگل نشان دادیم روند روبه‌رشدی در پیش گرفته‌ایم.
قربانی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در مورد ناکامی مهاجمان استقلال در این فصل عنوان کرد: زیر فشار و استرس بودیم و همین مسئله باعث می‌شد موقعیت‌های زیادی را از دست بدهیم اما خوشحالم طلسم گل نزدن من امروز شکسته شد.
وی درباره آینده تیمش گفت: امیدوارم در 2 هفته‌ای که لیگ تعطیل است نقص فنی و بدنی‌مان را برطرف و نیم‌فصل دوم را با قدرت آغاز کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها