X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 آذر 1396, 22:16
کد خبر: 25021
خبرنگار: lark
نظرات: 8

کمیته فنی باید در مورد کرانچار نظر بدهد

چرخابی: بازیکنان خارجی سپاهان ضعیف هستند

چرخابی: بازیکنان خارجی سپاهان ضعیف هستند چرخابی: بازیکنان خارجی سپاهان ضعیف هستند
پیشکسوت تیم فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان خارجی سپاهان در حد انتظار بازی نکردند و در ناکامی این تیم مقصر هستند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، حسین چرخابی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ناکامی سپاهان در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: من بارها از اول فصل تاکید کردم که سپاهان بازیکن خارجی باید جذب کند که یک سر و گردن بالاتر از بازیکنان داخلی باشد. لی اولیویرا دروازه بان خارجی سپاهان عملکرد ضعیفی در درون دروازه این تیم دارد و در سه گل خورده از استقلال مقصر بود.
او ادامه داد: مدافع وسط سپاهان هم خارجی است و این مدافع بسیار کند و سنگین حرکت می کند.هافبک برزیلی سپاهان هم عملکرد خوبی در این تیم نداشته است. جذب 5 مدافع از اشتباهات سپاهان در نقل و انتقالات بود. به هر حال این تیم از 5 مدافع به صورت کامل استفاده نکرد وفقط آقایی و جعفری در ترکیب ثابت سپاهان حضور داشتند.
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان گفت: متاسفانه سپاهان به عنوان یک تیم حرفه ای فقط دو مربی دارد و کرانچار و کریمی کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند. مربی دروازه بانهای سپاهان با مدافعان این تیم هم کار می کند، به نظرم مربی دروازه بانها باید کاری انجام بدهد که دروازه بانها گل نخورند.
چرخابی بیان کرد: تیم سپاهان از 15 بازی 15 امتیاز گرفته است یعنی هر بازی یک امتیاز گرفته است. سپاهان همواره برای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیایی می جنگد اما امسال وضعیت خوبی ندارد و چه کسی جوابگوی این ناکامی است.
او درباره راهکار سپاهان برای خروج از بحران بیان کرد: سپاهان دو راه بیشتر پیش رو ندارد. این تیم می تواند با کمترین تغییرات و کنترل مربی اش مسیرش را ادامه بدهد یا مسئولان این تیم تغییراتی در کادر فنی و بازیکنان خود بدهند. تشکیل کمیته فنی و استفاده از پیشکسوتان هم راهکار مناسبی برای این تیم است. اگر به کمیته فنی بها بدهند و این کمیته فرمالیته نباشد و حقوق و مزایا برای اعضا تعیین کنند در آن صورت شاید تیم سپاهان نتیجه خوبی در لیگ برتر بگیرد.
پیشکسوت سپاهان اظهار کرد: فیلم بازی ها را باید در اختیار کمیته فنی قرار بدهند تا نقاط ضعف تیم مشخص شود. همچنین مربی باید مشخص شود که چه اندازه در شکست های سپاهان مقصر است.
چرخابی در پایان خاطر نشان کرد: کمیته فنی باید عملکرد کرانچار سرمربی سپاهان را آنالیز کرده و بعد در مورد تغییر یا تقویت کادر فنی تصمیم گیری کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها