X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 آذر 1396, 11:08
کد خبر: 25031
خبرنگار: khani
نظرات: 6

خالد شفیعی به ایران برمی‌‎گردد؟

انگشت اشاره سپاهان به مدافع ایرانی اف‎سی‌سئول

انگشت اشاره سپاهان به مدافع ایرانی اف‎سی‌سئول انگشت اشاره سپاهان به مدافع ایرانی اف‎سی‌سئول
مدافع ایرانی تیم اف سی سئول کره جنوبی مورد نظر مسئولان باشگاه سپاهان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش‌سه"، مسئولان باشگاه سپاهان با توجه به نتایج نه چندان خوبی که از ابتدای فصل در لیگ برتر کسب کردند، قصد دارند تیم خود را در نقل و انتقالات نیم فصل تقویت کنند و در این راستا دست روی چند ستاره لیگ برتری گذاشته‌اند.

سپاهانی ها بعد از اینکه پیشنهاد معاوضه مهرداد محمدی با محمدرضا اخباری دروازه بان سایپا را به مسئولان تیم تهرانی دادند، قصد دارند برای تقویت خط دفاع خود یک مدافع وسط باتجربه به خدمت بگیرند که گزینه اصلی آنها خالد شفیعی، مدافع شاغل در لیگ کره جنوبی است.

شفیعی در ابتدای لیگ هفدهم بعد از جدایی از تراکتورسازی راهی کی لیگ کره جنوبی و تیم اف سی سئول شد؛ اما بدشانسی هایی که در این کشور برایش پیش آمد، اجازه نداد بازی های زیادی برای تیم کره ای انجام دهد.

از قرارداد شفیعی با تیم اف سی سئول کره جنوبی یکسال دیگر باقی مانده و در صورتی که او بخواهد به تیم دیگری برود، باید رضایت مسئولان این باشگاه را جلب کند. با این حال این روزها که خالد شفیعی برای استراحت به ایران سفر کرده و در کنار خانواده حضور دارد، مسئولان سپاهان با او تماس هایی را برقرار کردند و خواهان جذب این مدافع شده اند.

شفیعی که در اف سی سئول کمتر به میدان رفته علاقه مند است در آینده چنین اتفاقی برایش تکرار نشود. به همین خاطر قصد دارد بهترین تصمیم را برای آینده فوتبالی اش بگیرد.

در این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا مسئولان سپاهان قادر خواهند بود رضایت اف سی سئول کره جنوبی را برای جذب شفیعی بگیرند یا اینکه این مدافع باتجربه در کره جنوبی یا تیم دیگری به فوتبالش ادامه خواهد داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها