X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 آذر 1396, 14:20
کد خبر: 25033
خبرنگار: lark
نظرات: 4

دروازه‌بان سپاهان تا دوشنبه مشخص می‌شود

اخوان: چهار گزینه برای دروازه‌بانی سپاهان مطرح است

اخوان: چهار گزینه برای دروازه‌بانی سپاهان مطرح است اخوان: چهار گزینه برای دروازه‌بانی سپاهان مطرح است
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: زلاتکو کرانچار چهار گزینه برای پست دروازه‌بانی تیم مطرح کرده و در حال رایزنی با گزینه‌ها هستیم تا در نهایت دروازه‌بان تیم برای نیم‌فصل دوم مشخص شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد برنامه‌های این تیم در تعطیلات نیم‌فصل، اظهار کرد: تیم پس از تمرین فردا در اصفهان، ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۲۰ آذرماه اصفهان را به مقصد کیش ترک می‌کند و به‌مدت ۶ روز و در آن‌جا اردو می‌زند.
وی ادامه داد: در کیش ۲ بازی تدارکاتی با تیم منتخب کیش و پیکان که در کیش اردو دارد، خواهیم داشت و تمرینات خود را در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر انجام می‌دهیم.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد نقل و انتقالات تیم در نیم‌فصل خاطرنشان کرد: به دنبال نقل و انتقالات تیم هستیم و نهایتاً تا روز دوشنبه ۲۰ آذرماه بازیکنانی که قرار است به تیم اضافه شوند، مشخص می‌شوند.
اخوان در مورد وضعیت مهدی شریفی گفت: خدمت سربازی‌ مهدی شریفی به پایان رسیده و قرار است از فردا در تمرینات تیم حاضر شود و همراه تیم به کیش می‌آید.
وی در مورد معرفی دروازه‌بان تیم برای نیم‌فصل دوم، تصریح کرد: چهار گزینه برای پست دروازه‌بانی مدنظر کرانچار است که از میان این افراد با هر کدام که به توافق رسیدند او به‌عنوان دروازه‌بان در نیم‌فصل دوم تیم را همراهی می‌کند.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد شایعه مذاکره سپاهان با مهدی رحمتی، محمدرضا اخباری و علیرضا حقیقی اضافه کرد: هنوز اسم مشخصی برای پست دروازه‌بانی تیم بیان نشده و باشگاه به ترتیب اولویت با گزینه‌های مطرح شده از سوی کرانچار در حال مذاکره است تا در نهایت با یک نفر به توافق برسد.
اخوان تصریح کرد: از آن‌جایی که هنوز با کسی درباره احراز پست دروازه‌بانی تیم قراردادی بسته نشده صحیح نیست نامی از کسی ببرد. اسامی چهار گزینه مطرح شده از سوی کرانچار را هم نمی‌توانیم بگوییم چون سه نفری که انتخاب نمی‌شوند ممکن است دچار دردسر شوند.
وی گفت: دروازه‌بان سپاهان تا دوشنبه مشخص می‌شود و به همراه تیم به کیش خواهد آمد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها