X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 آذر 1396, 15:22
کد خبر: 25049
خبرنگار: lark
نظرات: 1

10 بازی و 9 گل خورده؛

پایان کار اولیویرا با سپاهان

پایان کار اولیویرا با سپاهان پایان کار اولیویرا با سپاهان
لی اولیویرا سنگربان برزیلی سپاهان با مسئولان این تیم به توافق رسید و قراردادش را فسخ کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از"ورزش سه"، لی اولیویرا فصل گذشته با نظر عبدالله ویسی به سپاهان وارد شد و در طول فصل 26 بازی برای این تیم انجام داد. اما آنچه سبب تمدید قرارداد یکساله او با باشگاه سپاهان شد، عملکرد خوب این دروازه بان برزیلی در 6 دیدار انتهایی فصل بود که باعث شد کرانچار خواهان تمدید قرارداد با او شود.
اولیویرا در سه دیدار ابتدایی لیگ هفدهم به دلیل مصدومیت حضور نداشت و سپاهان در آن مسابقات شرایط سختی را در چارچوب دروازه پشت سر گذاشت. بازگشت لی به چارچوب دروازه سپاهان بسیار امیدوارکننده بود و آنها موفق شدند در دربی اصفهان و در روز درخشان اولیویرا با نتیجه 2 بر صفر تیم همشهری را شکست دهند؛ نتیجه ای که بدون حضور لی رقم نمی خورد.
در ادامه اما شرایط متزلزل سپاهان به چارچوب دروازه نیز سرایت کرد و اولیویرا در چند مسابقه و به خصوص دیدار برابر صنعت نفت آبادان به زعم کرانچار نمایش ضعیفی داشت تا با خشم این مربی کروات روبرو شود و دو بازی مانده به پایان نیم فصل از لیست 18 نفره تیم خارج شود. البته سپاهان نیز خاطره خوشی از تصمیم کرانچار تجربه نکرد و آنها در مقابل استقلال دروازه خود را باز شده دیدند که شاید حضور لی می توانست مانع از گل شدن آنها شود.
به هر حال لی اولیویرا نتوانست دومین سال حضور خود را در لیگ ایران خاتمه دهد و پس از مذاکره با مسئولان باشگاه قراردادش را فسخ کرد تا آینده خود را در تیم دیگری دنبال کند. لی اولیویرا در این فصل 10 برای سپاهان راهی میدان شد، که در 5 بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شد و در طول این دیدارها 9 گل خورد تا با آماری که چندان بد هم به شمار نمی رود، پس از یک سال و نیم حضور در اصفهان این شهر را ترک کند. جالب اینکه سپاهان در 5 دیداری که در نیم فصل اول از مهدی صدقیانی در چارچوب دروازه بهره برد، 9 گل دریافت کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها