X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 آذر 1396, 12:24
کد خبر: 25075
خبرنگار: khani
نظرات: 6

تلاش سپاهان برای جذب یک دروازه‌بان باکیفیت

لسان فولادی: گزینه‌های مدنظر دروازه بان سپاهان با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند

لسان فولادی:  گزینه‌های مدنظر دروازه بان سپاهان با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند لسان فولادی:  گزینه‌های مدنظر دروازه بان سپاهان با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند
مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: باشگاه به دنبال جذب یکی از گزینه‌های دروازه‌بانی بوده اما مشکل اصلی ما این است که گزینه‌های مدنظر با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،علی لسان فولادی در گفت‌وگو با تسنیم درباره حضورش در سپاهان به عنوان مربی دروازه‌بانان این تیم اظهار داشت: با توجه به صحبت‌هایی که از سوی باشگاه سپاهان صورت گرفت به سپاهان آمدم و در حال حاضر با حضور در کیش تمرکزمان بر تمرینات تیم است.

وی درباره نتایج به دست آمده از مذاکرات باشگاه سپاهان با 4 گزینه دروازه‌بانی افزود: باشگاه به دنبال جذب یکی از گزینه‌هاست اما مشکل اصلی ما این است که گزینه‌های مدنظر با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند، گزینه‌ها اولیت بندی شده و طی روزهای آینده دروازه‌بان جدید سپاهان مشخص می‌شود.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به سوالی درباره وضعیت امینی دروازه‌بان جوان تیم سپاهان خاطرنشان کرد: امینی تمرینات خود را آغاز کرده و باید تمرینات بیشتری صورت دهد تا به شرایط گذشته برسد.

وی درباره برنامه‌هایش در نیم فصل دوم برای تقویت دروازه سپاهان تصریح کرد: با توجه به اینکه قرار است یک دروازه‌بان جذب شود منتظر حضور دروازه بان جدید هستیم تا برنامه‌های خود را در راستای تقویت دروازه طرح ریزی کنیم.

به گزارش تسنیم لسان فولادی پس از جدایی تونچی از سپاهان به عنوان مربی دروازه‌بانان این تیم انتخاب شد و صبح امروز به اردوی سپاهان در کیش پیوست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها