X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 آذر 1396, 12:41
کد خبر: 25077
خبرنگار: khani
نظرات: 3

سپاهان به مصاف پیکان و فولاد می‌رود

اخوان : درخواست کرانچار برای جذب دروازه‌بان هنوز اجرا نشده است

اخوان : درخواست کرانچار برای جذب دروازه‌بان هنوز اجرا نشده است اخوان : درخواست کرانچار برای جذب دروازه‌بان هنوز اجرا نشده است
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: سه دروازه‌بان در اردوی کیش زیرنظر مربی جدید دروازه‌بان‌ها تمرین می‌کنند و دروازه‌بان جدید تیم هم تا اوایل هفته آینده معرفی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی اخوان در گفتگو با ایمنا در مورد شرایط تیم فوتبال سپاهان در اردوی تدارکاتی کیش، اظهار کرد: در هتل ایران که دارای سالن بدنسازی، استخر و سونا است مستقر هستیم و تمرینات توپی را هم در زمین المپیک کیش انجام می‌دهیم. همه چیز خوب است، البته زمانی هم که در اصفهان بودیم شرایط تمرینی خوبی داشتیم و امکانات برای تیم مهیا بود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان افزود: در بازی تدارکاتی از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه فردا چهارشنبه ۲۲ آذرماه به مصاف پیکان می‌رویم و در دیگر بازی تدارکاتی نیز روز یکشنبه ۲۶ آذرماه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه با تیم فولاد خوزستان بازی داریم.

وی در مورد معرفی جایگزین مربی دروازه‌بان‌های تیم، اظهار کرد: طبق تصمیمی که باشگاه سپاهان اتخاذ کرد پس از اخراج تونچی مردولیاس مربی دروازه‌بان‌های سابق سپاهان، علی لسان‌فولادی به عنوان مربی دروازه‌بان‌های سپاهان معرفی شد.

اخوان با بیان اینکه لسان‌فولادی پیش از این هم مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سپاهان بوده و در زمان بازیگری در لیگ برتر قدس و جام آزادگان دروازه‌بان این تیم بوده است، اضافه کرد: لسان فولادی از امروز و در اردوی کیش تمرینات خود را با دروازه‌بان‌های تیم شروع کرده است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که دلیل قطع همکاری باشگاه سپاهان با تونچی مردولیاس چه بود، تأکید کرد: من از جزئیات این تصمیم اطلاعی ندارم. مسائل فنی تیم اصلاً بر عهده من نیست و در حوزه اختیارات سرمربی تیم بوده و من مجری تصمیمات و اوامر باشگاه هستم و هر کاری که باشگاه سپاهان از من بخواهد انجام می‌دهم.

اخوان تصریح کرد: شاهین ثاقبی از سپاهان جدا شد و به تیم پیکان پیوست اما مهرداد محمدی تا آخر فصل برای سپاهان بازی می‌کند و در حال حاضر هم در اردوی کیش حضور دارد و با تیم تمرین می‌کند.

درخواست کرانچار برای جذب دروازه‌بان هنوز اجرا نشده است

وی در مورد معرفی دروازه‌بان‌های تیم گفت: کرانچار اسامی دروازه‌بان‌های پیشنهادی خود را به باشگاه اعلام کرده ولی هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است اما باشگاه به دنبال انجام درخواست وی است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان افزود: در حال حاضر مهدی صدقیان، مهدی امینی و علی کیخسروی به همراه تیم در اردوی کیش حضور داشته و با تیم تمرین می‌کنند و تا الان فرد جدیدی به تیم اضافه نشده‌ است.

اخوان گفت: تا اوایل هفته آینده دروازه‌بان سپاهان به صورت قطعی مشخص می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها