X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 آذر 1396, 15:13
کد خبر: 25120
خبرنگار: khani
نظرات: 0

سنندج تیمی است که تا سوت پایان بازی می‌جنگد

شهبازی: نباید شرمنده باشگاه شویم

شهبازی: نباید شرمنده باشگاه شویم شهبازی: نباید شرمنده باشگاه شویم
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به بازی سخت تیمش مقابل راه یاب ملل سنندج گفت: این تیم، تیمی است که تا سوت پایان بازی برای پیروزی می‌جنگد وکار سختی مقابل این تیم داریم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،سمیه شهبازی در گفت و گو با ایسنا ، اظهار کرد: متاسفانه هفته گذشته اتفاقاتی رخ داد که منجر به شکست تیم ما مقابل تیم سیرجان شد، نداشتن برخی از بازیکنان کلیدی وتغییر سیستم اجباری بازی بر اساس داشته و از دست دادن روحیه بازیکنان در جریان بازی مسایلی بود که با آن مواجه شدیم. البته این موضوعات توجیه درستی در مقابل باشگاه و حمایتهایی که دارند نیست؛ بنابراین برای جبران امتیازات از دست رفته و ماندن در کورس قهرمانی محکوم به پیروزی در بازی مقابل راه یاب ملل سنندج هستیم.

وی ادامه داد: بازی بسیار سخت و حساسی در خانه مقابل این تیم خواهیم داشت، سنندج از بازیکنان با تجربه‌ای سود می‌برد که از این تیم یک تیم یکدست و هماهنگ ساخته‌اند. تیمی که بازیکنانش تا آخرین لحظه برای یکدیگر و تیم خود می‌جنگند و این کار را برای هر تیمی سخت و مشکل می‌کند، همانگونه که هفته گذشته توانستند تیم بدون شکست شهرداری بم را با یک گل مغلوب کنند و با انگیزه و روحیه مضاعفی به مصاف ما می‌آیند.

وی افزود: بعد از شکستی که هفته گذشته داشتیم در کنار ریکاوری و تمرینات فنی و سیستمی که داشتیم از نظر ذهنی و روحی نیز با بازیکنان کار شده چرا که یکی از مشکلات تیم ما نداشتن تمرکز و روحیه 90 دقیقه جنگیدن برای تیم در بین برخی از بازیکنان است که باید هر چه زودتر از بین برود.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص مصدومان و محرومان تیمش گفت: خوشبختانه بازیکن محروم نداریم اما همچنان چند بازیکن مصدوم داریم که البته کادر درمانی باشگاه قول داده‌اند تا روز مسابقه آنها را به شرایط مطلوب برسانند.
وی خاطر نشان کرد: باید از باشگاه سپاهان به دلیل حمایتهای خوبی که تا کنون برای ما انجام داده است تشکرکنم، در طی سالهایی که در فوتبال بوده‌ام هیچ باشگاهی مثل سپاهان نبوده که به تمامی تعهدات خود این گونه عمل کند، تا جایی که توانسته‌اند و فرصت به آنها اجازه داده امکانات و شرایط مطلوبی برای تیم مهیا کرده است و بی انصافی است اگر نتوانیم جایگاه خوبی در پایان فصل کسب کنیم، اگر اینگونه شود شرمنده باشگاه می‌شویم و من چنین چیزی نمی‌خواهم. بنابراین اگر در پایان نیم فصل تشخیص دهیم بازیکنی با تمام وجود در خدمت تیم نبوده در لیست خروج قرار خواهد گرفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها