X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 آذر 1396, 10:40
کد خبر: 25136
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

نراتزوری نخستین شکست فصل را پذیرفت

نراتزوری نخستین شکست فصل را پذیرفت نراتزوری نخستین شکست فصل را پذیرفت
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
نراتزوری نخستین شکست فصل را پذیرفت

تیم فوتبال آرسنال در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس موفق شد نیوکاسل را با تک گل اوزیل شکست دهد. چلسی به برد یک بر صفر برابر ساوتهمپتون دست یافت. منچسترسیتی در ادامه روند توقف ناپذیر خود موفق شد تاتنهام را با نتیجه ۴-۱ شکست دهد تا شانزدهمین برد پیاپی خود را در لیگ برتر بدست آورد و همچنان صدرنشین مقتدر لیگ جزیره باشد. با وجود فشارهای زیاد وست برومویچ، منچستریونایتد موفق شد سه امتیاز بازی را به دست آورد. لیورپول که بعد از دو تساوی مقابل تیم های اورتون و وست برومویچ فاصله خود با صدر جدول را بیشتر از گذشته می دید،در این هفته به خانه بورنموث رفت و با نتیجه درخشان 4 بر صفر به پیروزی رسید.


شاگردان هاینکس در شب گلزنی مولر و درخشش اولرایش در هفته هفدهم بوندس لیگا مقابل اشتوتگارت به پیروزی رسیدند تا با 41 امتیاز مقدرانه در صدرجدول قرار بگیرند. شاگردان توخل در دورتموند با پیروزی برابر هافنهایم رده سوم را از این تیم گرفتند.



اتلتیکو مادرید در هفته شانزدهم لالیگا با 2 گل آلاوس را شکست داد. بارسلونا در یک بازی یکطرفه و در شبی که موقعیت های فراوانی را به روی دروازه دیپورتیو ایجاد کرد و چندین بار تیر دروازه را به لرزه در آورد، با دبل سوارز و پائولینیو 4 بر صفر به پیروزی رسید و با 42 امتیاز مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفت تا اینگونه به استقبال ال کلاسیکو برود. رئال مادرید به دلیل حضور در جام باشگاه های جهان این هفته در لالیگا به میدان نرفت.


در هفته هفدهم سری آ ایتالیا ، تیم اینتر در ورزشگاه جوزپه مه آتزا میزبان اودینزه بود که با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی اودینزه در دقیقه 14 توسط کوین لازانیا، رودریگو دپل در دقیقه 61 (از روی نقطه پنالتی) و آنتونیو باراک در دقیقه 77 به گل رسید و تنها گل اینتر را هم مائورو ایکاردی در دقیقه 15 به ثمر رسید. ایکاردی با این گل 95 گله و دهمین گلزن برتر تاریخ باشگاه شد، هر چند گل او مانع از شکست نراتزوری نشد. رم با نتیجه 1 - 0 کالیاری را شکست داد. هلاس ورونا موفق شد با ارائه بازی منطقی و زیبا، میلان را غافلگیر کرده و با سه گل، این تیم را راهی خانه کند و در آخرین دیدار این هفته، تیم فوتبال یووتوس توانست با 3 گل بولونیا را گلباران کند.


تیم فوتبال موناکو موفق شد در هفته هجدهم لیگ فرانسه با نتیجه پرگل 4 - 0 از سد سنت اتین بگذرد. مثلث مخوف پاریسی ها، باز هم کار خودشان را کردند و با 4 گل رن را شکست دادند. دیژن به برد قاطع 3 - 0 برابر لیل دست یافت. تک گل بالوتلی برای پیروزی نیس برابر بوردو کافی بود. لیون و مارسی حساس ترین دیدار این هفته را برگزار کردند که لیون موفق شد با دو گل میهمان خود را مغلوب کند.
در هفته نوزدهم لوشامپیونه، تیمهای لیل و نیس به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند. مارسی با نتیجه 3 - 1 بر تروا غلبه کرد. موناکو و لیون به برتری 2 - 1 مقابل حریفان خود دست پیدا کردند و پاریسن ژرمن با نتیجه 3 - 1 کان را از پیش رو برداشت تا صدرنشین لوشامپیونه نیم‌فصل اول را با پیروزی به پایان برساند. این تیم در بازی خانگی توسط کاوانی در دقیقه 21، امباپه در دقیقه 57 و برچیچ در دقیقه 81 به گل رسید و سانتینی در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی برای کان گل زد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها