X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 آذر 1396, 18:10
کد خبر: 25151
خبرنگار: lark
نظرات: 2

بازی با راهیاب ملل برای ما مثل جام حذفی است

فرهمند: باید از اعتبار سپاهان دفاع کنیم

فرهمند: باید از اعتبار سپاهان دفاع کنیم فرهمند: باید از اعتبار سپاهان دفاع کنیم
کاپیتان تیم فوتبال زنان سپاهان اصفهان تاکید کرد بازی با راهیاب ملل سنندج برای تیم سپاهان اصفهان مثل یک بازی جام حذفی ، نقش مرگ و زندگی را دارد.
نظرات الهام فرهمند درباره بازی با راهیاب ملل سنندج نشان می دهد زرد پوشان اصفهان با وجود مشکلات موجود به کسب نتیجه لازم از این بازی بزرگ امیدوار هستند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، الهام فرهمند در گفتگو با پایگاه خبری ورزش بانوان اظهار کرد: بازی این هفته ما برابر راهیاب ملل سنندج برای ما مثل یک بازی حذفی است که باید یا در آن پیروز شویم و به کورس برگردیم و یا وارد شرایط جدیدی شویم.
وی افزود: سپاهان اولین سالی است که در فوتبال زنان تیمداری می کند و گرچه تا این مقطع از فصل نتایج خوبی نگرفته ایم اما می دانیم که باید متحول شویم و با کسب نتایج بهتر ، باشگاه را به ادامه تیمداری در فوتبال زنان دلگرم کنیم.
کاپیتان تیم فوتبال زنان سپاهان اصفهان گفت: سپاهان در آخرین روزهای منتهی به لیگ ، وارد لیگ برتر شد و زمانی برای این که هم از نظر بدنسازی به شرایط بهتری برسیم و هم تیم کامل تری برای روزهای مصدومیت و غیبت مهره های اصلی جمع کنیم وجود نداشت.
فرهمند عنوان کرد: با این حال به بازی با راهیاب ملل امیدوار هستیم. امیدوارم به غیر از شیوا فاضلی و مانیا آسادریان که مصدوم هستند حداقل بتوانیم از وجود مریم رهیده و شقایق روزبهان استفاده کنیم تا با ترکیب کامل تری به میدان برویم. محکوم به برد هستیم و امیدوارم از این بازی مهم سربلند خارج شویم.
وی تاکید کرد: در بازی با شهرداری سیرجان پا به پای حریف پیش آمدیم اما همه چیز در اواخر بازی از دست رفت و روی اشتباهات فردی گل خوردیم. کادر فنی در هفته اخیر تلاش کرده اند به تیم روحیه بدهند. ما باید باور کنیم که سپاهان هستیم و باید از اعتبار تیممان دفاع کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها