X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 دی 1396, 19:56
کد خبر: 25247
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 0

پیش روی هوادارانی هستم که خاطرات بسیاری با آن ها دارم

فاضلی: حضور در نقش جهان غیر قابل توصیف است

فاضلی: حضور در نقش جهان غیر قابل توصیف است فاضلی: حضور در نقش جهان غیر قابل توصیف است
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد حسین فاضلی مهاجم سابق و خوش اخلاق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که در نقل و انتقالات زمستانی به پدیده مشهد پیوست از چهره ویژه دیدار فردا در ورزشگاه نقش جهان به حساب می آید. وی در گفتگویی با پایگاه خبری طوفان زرد از شرایط فعلی و انگیزه های خود سخن می گوید. در ادامه بخش کوتاهی از این گفتگو را میخوانید:

*شرایطت در تیم پدیده چطور است؟
خداراشکر از تصمیمم برای پیوستن به پدیده راضی هستم. پس از بررسی ها و شرایط خاصی که پیش آمد در نهایت به این نتیجه رسیدم که ادامه فوتبال در مشهد برای من بهترین تصمیم ممکن است. هفته اول نیم فصل دوم به دلیل مشکلاتی که در صدور کارت بازی داشتم امکان حضور در میدان را پیدا نکردم. شاید این خواست خدا بود که اولین تجربه من پس از نقل و انتقالات دیدار با تیم سابقم یعنی سپاهان باشد.

*دیدار فردا مقابل سپاهان آن هم در ورزشگاه نقش جهان چه احساسی دارد؟
بدون شک حضور در نقش جهان احساسی غیر قابل توصیف است. من فردا پیش روی هوادارانی بازی میکنم که خاطرات بسیاری با آن ها دارم. من برای این هواداران احترام بسیاری قائل هستم و پیش از آغاز دیدار نزدشان خواهم رفت. امیدوارم بازی فردا، بازی زیبایی باشد.

*مسلما خودت هم به یک عملکرد خوب فکر میکنی؟
بله همین طور است. من از شرایط فعلی در پدیده راضی هستم و به هر رو فوتبال حرفه ای همه این موارد را دارد. برای حضور در زمین مسابقه مشکل خاصی ندارم و همه چیز به نظر سرمربی بستگی دارد اما مطمئنا اگر در میدان حاضر شوم با انگیزه ای که دارم به فکر بهترین عملکرد هستم.

*و بهترین عملکرد برای یک مهاجم یعنی گلزنی؟
همانطور که گفتم فوتبال یک ورزش حرفه است و شاید فردا موفق به گلزنی هم بشوم. این یعنی جواب اعتماد سرمربی ام را به خوبی داده ام و با تعصب بازی کرده ام. اما همه این ها گمانه زنی و پیشبینی است. از چیزی که مطمئن هستم آن است که اگر گلزنی کنم به احترام هواداران [ و مجددا تاکید میکند] فقط به احترام هواداران خوشحالی نخواهم کرد. این تنها چیزی است که میتوانم آن را به محکمی بیان کنم.

*و سخن آخرت...
من برای سپاهان، هواداران و شما آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم فردا یک دیدار خوب از آب دربیاید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها