X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 دی 1396, 15:18
کد خبر: 25325
خبرنگار: khani
نظرات: 1

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان:

لیست بازیکنان مدنظرم را تا پایان هفته به باشگاه می‌دهم

لیست بازیکنان مدنظرم را تا پایان هفته به باشگاه می‌دهم لیست بازیکنان مدنظرم را تا پایان هفته به باشگاه می‌دهم
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: در نیم‌فصل نخست از نظر تعداد بازیکن کمبود داشتیم و لیست بازیکنان موردنظرم را به باشگاه می‌دهم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، سمیه شهبازی در گفت و گو با ایمنا در مورد شرایط تیمش در نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: تیم خیلی دیر بسته شد، اما با این وجود توانستیم در طول نیم‌فصل نخست نتایج خوبی به دست آوریم.

وی ادامه داد: بازیکنان هنوز نتوانسته‌اند موارد تاکتیکی مدنظر ما را پیاده کنند و بهبود شرایط زمان‌بر است.

تغییر در سیستم تیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هر مربی نسبت به داشته‌های خود، سیستم و روش بازی تیمش را انتخاب و اقدام به چینش بازیکنان می‌کند. با توجه به تغییری که امسال در ترکیب تیم داشتیم و بازیکنانی که در اختیارم بودند، مجبور شدم سیستم و روش بازی تیمم را تغییر دهم که البته هماهنگ شدن بازیکنان با این روش کمی زمان‌بر بود، اما تا پایان نیم‌فصل نخست بچه‌ها متوجه شدند که چه چیزی از آنها می‌خواهم و کم‌کم شرایط بهتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تمریناتمان را دیر شروع کردیم، حدس می‌زدم بازیکنان از نظر بدنی اذیت شوند، اما با شناختی که از تیم‌ها و سطح مسابقات در نیم‌فصل نخست به‌دست آوردیم، در نیم‌فصل دوم بهتر کار می‌کنیم و فقط برای قهرمانی می‌جنگیم.

شهبازی اضافه کرد: در بازی‌های حساس نیم‌فصل دوم از جمله دیدار با تیم‌های شهرداری بم، شهرداری سیرجان و پالایش گاز ایلام، میزبان هستیم که این میزبانی نقش زیادی در نتیجه بازی دارد و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

شرایط متفاوت لیگ

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به اینکه سال گذشته با وجود مشکلات فراوان موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر با تیم آینده‌سازان شدید و امسال با حمایت باشگاه سپاهان انتظار می‌رود بتوانید این جایگاه را حفظ کنید، اظهار کرد: سال گذشته تیم‌های رقیب در نتایج و بازی‌های خود متزلزل بودند، اما امسال این‌طور نیست و سطح مسابقات لیگ بهتر و بازیکنان پویاتر شده‌اند و هم چهار تیم بالای جدول و هم تیم‌های پایین جدول نتایج نزدیک به هم دارند که نشان‌دهنده بالا بودن سطح مسابقات لیگ امسال است و با این وجود هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست که بتوانم قول قهرمانی بدهم، اما در نیم‌فصل دوم فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم تا بتوانیم در صدر جدول بایستیم.

لیستم را تا پایان هفته به باشگاه می‌دهم

وی در مورد جذب بازیکن برای نیم‌فصل دوم، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست، چون تعداد بازیکنانی که در اختیار دارم کم است و همچنین درصد آسیب فیزیکی بانوان در طول مسابقات بالا بوده و در نظر دارم چند بازیکن برای نیم‌فصل دوم جذب کنم. لیست گزینه‌های مدنظرم را تا پایان هفته به باشگاه ارایه می‌دهم تا در نهایت باشگاه تصمیمات لازم را بگیرد.

شهبازی خاطرنشان کرد: پس از یک نیم‌فصل فشرده، یک هفته به بازیکنان استراحت داده‌ایم تا از نظر جسمی و روحی آرام شوند و از شنبه هفته آینده دوباره تمریناتمان را شروع می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: روز جمعه ۲۲ دی‌ ماه در نخستین دیدار نیم‌فصل دوم میهمان ذوب‌آهن هستیم. شرایط این تیم در نیم‌فصل ‌دوم متفاوت‌تر از دور رفت است و بازیکنانش شناخت بهتری نسبت به یکدیگر پیدا کرده‌اند، تیم روی فرم آمده و از همه مهم‌تر اینکه بازی در زمین خودشان است و ذوب‌آهن در مقابل حریفان قدرتمند خود در خانه خیلی خوب بازی کرده و نتیجه این دیدار قابل پیش‌بینی نیست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها