X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 دی 1396, 09:53
کد خبر: 25352
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

روزهای ناخوش شاگردان دی فرانچسکو ادامه دارد

روزهای ناخوش شاگردان دی فرانچسکو ادامه دارد روزهای ناخوش شاگردان دی فرانچسکو ادامه دارد
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
روزهای ناخوش شاگردان دی فرانچسکو ادامه دارد

تیم فوتبال لیورپول در هفته بیست و یکم لیگ برتر جزیره به مصاف لسترسیتی رفت و موفق شد با دبل محمد صلاح حریف خود را شکست دهد. جیمی واردی تک گل لستر را به ثمر رساند. تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج لندن به مصاف استوک سیتی رفت و این تیم را با نتیجه قاطعانه ۵ بر صفر شکست داد. آبی ها با این برد درخشان ۴۵ امتیازی شدند و جای منچستر یونایتد را در رده دوم جدول گرفتند. منچستر یونایتد و ساوتهمپتون به تساوی 0-0 رسیدند. در ادامه دیدارهای این هفته کریستال پالاس و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. آرسنال با ارائه نمایشی معمولی با نتیجه 1-1 در خانه وست بروم متوقف شد تا در رتبه پنجم جدول لیگ برتر قرار گرفته و کام ونگر در ورزشگاه هاترونز و در شبی که رکورددار مربیگری لیگ برتر شده تلخ شود.
لیورپول در ایستگاه بیست و دوم لیگ برتر انگلیس در دیداری دشوار و دراماتیک برابر برنلی با نتیجه 1-2 پیروز شد. یونایتد بعد از 3 هفته ناکامی در کسب پیروزی، موفق شد با 2 گل اورتون را مغلوب کند و 47 امتیازی شود. منچسترسیتی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-1 واتفورد را شکست و بار دیگر فاصله اش با رقیب همشهری را به 15 امتیاز افزایش دهد. دو تیم آرسنال و چلسی در دیداری جذاب در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که در انتها توپچی‌ها در خانه و در ثانیه های پایانی شکست را تبدیل به تساوی دو بر دو کردند. در جدول لیگ برتر جزیره چلسی با 46 امتیاز سوم و آرسنال با 39 امتیاز ششم است.


میلان توانست در هفته نوزدهم سری آ در خانه فیورنتینا یک امتیاز کسب کند. دو تیم آ اس رم و ساسولو به قضاوت دنیله اورساتو در ورزشگاه المپیکوی رم به مصاف یکدیگر رفتند که در این دیدار گل ژکو در دقیقه 62 روی بازبینی صحنه، مردود اعلام شد. در ادامه، رم با فلورنتزی در دقیقه 84 به گل رسید و درحالیکه خوشحالی او و هم تیمی هایش در حال تمام شدن بود؛ داور با استفاده از VAR، گل را مردود کرد. اوندر پیش از رسیدن توپ به فلورنتزی در آفساید قرار داشت. در نهایت جالوروسی در یک بازی انتقادآمیز، دو امتیاز مهم دیگر را از دست داد. اینتر در دیداری که هندانوویچ چند بار دروازه این تیم را نجات داد، برابر لاتزیو با تساوی بدون گل متوقف شد و برای سومین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام ماند. در آخرین دیدار این هفته، یوونتوس موفق شد با دبل دیبالا و تک گل ماتوئیدی بر هلاس ورونا غلبه کند تا با 47 امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به ناپولی در رده دوم جدول قرار گیرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها