X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 دی 1396, 08:33
کد خبر: 25387
خبرنگار: khani
نظرات: 0

مسئولان یک ماه قبل از لیگ امکانات را ببینند نه شب بازی

شهبازی: روی نیمکت دستمان خالی است

شهبازی: روی نیمکت دستمان خالی است شهبازی: روی نیمکت دستمان خالی است
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: شروع با قدرت در لیگ به کسب قهرمانی کمک می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، سمیه شهبازی در گفت‌وگو با فارس درباره تغییر و تحولات تیمش در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال بانوان اظهارداشت: از نفرات اصلی تیم در نیم‌فصل دوم بازیکنی را از دست نخواهیم داد، در خصوص جذب بازیکن هم هنوز با باشگاه صحبتی نداشته‌ام شاید بخواهیم یک یا دو بازیکن بگیریم چرا که روی نیمکت دستم خالی است و در نیم‌فصل اول وقتی بازیکنی مصدوم می‌شد جایگزینی نداشتم البته هنوز مذاکره‌ای با هیچ بازیکنی نداشتیم.

وی درباره نخستین بازی دور برگشت مقابل ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: جمعه نخستین بازی ما آغاز می‌شود و بعد از یک هفته استراحت تمرینات را از امروز آغاز می‌کنیم، ذوب‌آهن نسبت به بازی دور رفت چند پوئن مثبت دارد. شاید نتیجه دور رفت تکرار نشود اما هدف ما گرفتن همه امتیازات در نیم‌فصل دوم است تا بتوانیم قهرمانی را به دست آوریم. از طرفی میزبانی ۳ بازی مهم مقابل پالایش گاز ایلام، شهرداری سیرجان و شهرداری بم را بر عهده داریم، شروع با قدرت برای کسب قهرمانی به ما کمک می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان درباره پرداخت بخشی از قرارداد مالی بازیکنان یادآور شد: بازیکنان ۳۰ درصد از قراردادهایشان را گرفته‌اند، شرایط و امکاناتی که در این باشگاه دیدم فوق‌العاده است.

شهبازی در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که با گذشت نیم‌فصل چه نقاط ضعف و قوتی را در لیگ دیدید تصریح کرد: مهمترین نکته و مشکلی که داشتیم زمان مسابقات لیگ بود اما گفتند قابل تغییر نیست چون هم با نماز جمعه تداخل پیدا می‌کرد و از طرفی نمی‌شد مسابقات را بعد از ظهر برگزار کرد چرا که مسابقات مردان روز جمعه بعدازظهر برگزار می‌شود. درباره کیفیت زمین هم باید بگویم نسبت به سال گذشته هیچ بهبودی نداشته است اگر مسئولان یک ماه قبل از شروع لیگ امکانات را ببینند بهتر است تا اینکه ناظر بازی شب قبل از مسابقه یا اینکه صبح روز بازی از زمین بازدید کند.

وی درباره داوری هم گفت: فکر می‌کنم نیم‌فصل داوری خوب بود، داورانی که سال گذشته سطح پایین بودند امسال بهتر سوت زدند. درباره نقطه مثبت لیگ هم باید بگویم تیم‌ها واقعاً خوب شده‌اند، نگاه مربیان و بازیکنان حرفه‌ای شده حتی تیم‌های پایین جدول هم با برنامه در مسابقات شرکت می‌کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها