X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 دی 1396, 22:43
کد خبر: 25414
خبرنگار: lark
نظرات: 0

مصاحبه اختصاصی پایگاه خبری طوفان زرد با حامد رسولی

از بازیگری تا مربیگری

از بازیگری تا مربیگری از بازیگری تا مربیگری
در روزهایی که خبرهای رسانه های اصفهانی حول و اطراف شهرآورد نصف جهان می چرخد، پای صحبت با حامد رسولی بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان و مربی حال حاضر آکادمی این تیم نشستیم .
با ما همراه باشید:
سلام جناب رسولی...!
سلام بفرمایید

شما از بازیکنان قدیمی سپاهان هستین. به نظرتون سپاهان امسال چطور ظاهر شده؟
به نظرم سپاهان بازی های خوبی انجام داده، با اینکه تغییرات زیادی در تیم انجام گرفته است و نفرات زیادی از تیم جدا و بازیکنان جوان جایگزین شدند؛ البته اشتباهات فردی و نداشتن تمرکز و از دست دادن امتیاز در بازی های اخیر نشان از بی تجربگی و جوانی تیم سپاهان دارد. به نظر من باید به این تیم جوان و با انگیزه زمان داد، از آنها حمایت و در کنار آن چندین بازیکن ستاره و با تجربه اضافه کرد. صرف نظر از هر نتیجه و جایگاهی برای سپاهان، این تیم و بازیکنان احتیاج به حمایت مدیریت باشگاه و هواداران با تعصب سپاهان دارد و اینکه تیم بزرگ ، نیازمند بازیکن بزرگ است.

نظرتون راجع به تفکرات کرانچار چیه؟ آیا شما هم مثل عمادرضا معتقدین سیستم و تفکر کرانچار قدیمی شده؟
این کرانچار همان کرانچارِ سه سال پیش هست ولی کرانچار امسال مهره های کلیدی سه سال پیش را در اختیار نداره و سپاهان، امسال نصف بودجه سپاهانِ سه سال پیش را داره و حتی خیلی از مسائل حاشیه ای دیگر. فراموش نکنیم که کرانچار پروفسورای فوتبال را داره و مربی بزرگیه.

شهرآورد اصفهان در این هفته را چطور ارزیابی می کنین؟
همیشه شهرآورد اصفهان جذاب و پرگل بوده و با توجه به موقعیت دو تیم در جدول هر دو تیم ذوب آهن و سپاهان نیاز به سه امتیاز بازی دارند و قطعا بازی خوب و تماشایی را از هر دو تیم شاهد خواهیم بود.

از وضعیت آکادمی سپاهان بگین...
آکادمی سپاهان بهترین آکادمی ایران است، چرا که در رده های سنی هشت سال تا امیدِ این آکادمی دو تیم وجود دارد. تمام مربیان آکادمی، جوان، با تحصیلات عالی و از همه مهمتر بازیکنانِ با تجربه و در سطح بالایی بودند. زیر ساخت های مناسب، نرم افزاری و سخت افزاری خوبی در آکادمی سپاهان هست. در اینجا ده نفر استعداد یاب مشغول به کار هستند؛ سه نفر در راس مدیریت فنی مشغول به کار هستند که همگی آدم های بزرگ، با دانش و متخصصی محسوب می شوند؛ همچنین هشت نفر نیز مدیریت اجرایی را به عهده دارند. بیش از سی پایگاه همنام در استان اصفهان و سراسر ایران زیر نظر آکادمی سپاهان مشغول به کارند. برای همین بنده خیلی قاطع اعلام میکنم بهترین آکادمی ایران آکادمی سپاهان هست.

از همبازی های خودتون با کدوم بازیکن بیشتر صمیمی بودین؟
با اکثر بازیکنان سپاهان دوست و رفیق بودم و رابطه خوبی داشتم ولی خب چون هر روز با محمود کریمی تمرین میرفتم بیشتر نزدیک بودم.

از بازیکنان فعلی سپاهان بازی چه کسی را می پسندین؟
علی کریمی و مهرداد محمدی

شما چند سالی هم توی پاس بازی کردین...از پاس بگین برامون.
بله از سال 82 تا 87 در سپاهان بودم و برای سربازی هم از سال 87 تا 89 در تیم پاس همدان بازی می کردم که متاسقانه سه بار مینیسک و رباط زانوی چپم را جراحی کردم و فوتبال را زود کنار گذاشتم.
در تیم ملی جوانان طی سال های 81 تا 83، تیم ملی دانشجویان، تیم ملی امید و المپیک ایران در سال های 84 تا 86 عضو بودم، حدود چهارسال هم لیگ یک با تیم های سپاهان نوین، فولاد نطنز و گیتی پسند بازی کردم در حال حاضر هم چهارساله مربی آکادمی سپاهان هستم.

و اما سخن پایانی؟
اول از شما تشکر میکنم به خاطر توجه و حسن نیت تان و تشکری ویژه از پرسنل خوب باشگاه سپاهان به خاطر تلاش بی وقفه شان برای موفقیت این تیم.
همچنین تشکر جانانه ای دارم از هواداران خوب و متعصب سپاهان که در هر شرایطی تیم شان را حمایت می کنند.
از بازیگری تا مربیگری
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها