X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 دی 1396, 13:57
کد خبر: 25435
خبرنگار: lark
نظرات: 1

بیرون از زمین دوستان خوب، در زمین رقبای سرسخت

کووایی: سپاهان و ذوب آهن دو تیمی هستند که فوتبال را خوب می‌فهمند

کووایی: سپاهان و ذوب آهن دو تیمی هستند که فوتبال را خوب می‌فهمند کووایی: سپاهان و ذوب آهن دو تیمی هستند که فوتبال را خوب می‌فهمند
سنگربان ملی پوش تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان با اشاره به همزمانی شهرآورد فوتبال زنان و مردان اصفهان گفت: فکر می‌کنم این از اتفاقات نادر فوتبال ایران و جهان باشد که در یک روز دو تیم همشهری در زنان و مردان رقابت داشته باشند و شهرآورد جالبی خواهد بود و شک نکنید ذوب آهن در این شهرآورد دبل می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، زهره کووایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: آنچه الان ما را اذیت می‌کند تعداد زیاد مصدومان تیم است که البته کادر پزشکی باشگاه تلاش می‌کنند تا آنها را به بازی روز جمعه برسانند. برای بازی دربی همه تیم و باشگاه هم قسم برای پیروزی هستیم تا بتوانیم جایگاه بهتری در لیگ به دست آوریم.
وی با اشاره به شرایط ابتدای فصل خود در ذوب آهن افزود: متاسفانه در همان ابتدای فصل با پارگی مینسیک روبرو شدم. نظر پزشکم استراحت و فیزیوتراپی 3 هفته بود که بعد از آن پر قدرت و خوب ظاهر شدم. خوشبختانه شرایط بسیار خوبی دارم و باشگاه نیز به روی حساب خاصی باز کرده است. در کل از اینکه ذوب آهن را انتخاب کردم و به این تیم آمدم راضی هستم چرا که ذوب آهن یک باشگاه کاملا حرفه‌ای با مدیریت بسیار خوب و بالا است، درست است که با مشکلات مالی روبرو هستیم اما بازیکنان و افرادی که با این باشگاه کار می‌کنند آن قدر با تعصب هستند که بدون توجه به این مسائل با تمرکز کار خود را انجام می‌دهند.
وی در خصوص بازی روز جمعه در مقابل سپاهان خاطر نشان کرد: بازی سخت و زیبایی در پیش است. سپاهان و ذوب آهن دو تیمی هستند که فوتبال را خوب می‌فهمند و آن را در زمین به نمایش می‌گذارند. هر دو تیم به دنبال فوتبال بازی کردن هستند. اکثر بازیکنان دو تیم بیرون از زمین دوستان خوب یکدیگر هستند و در زمین رقبای سرسخت. تمرکزمان بر روی ارائه بهترین عملکرد برای رسیدن به پیروزی هستیم.
کووایی ادامه داد: تیم فوتبال مردان ذوب آهن نیز تمام تمرکز خود را برای بازی مقابل سپاهان گذاشته است و آنها نیز همانند ما با تمام قدرت و عرقی که دارند به میدان می‌روند. مطمئن باشید با پروزی هر دوتیم فوتبال ذوب آهن در شهرآورد اصفهان دبل خواهیم کرد.
وی حضورتماشاگران در این بازی را مهم خواند و افزود: درست است که ورزشگاه شفق جایگاه زیادی برای تماشاگران ندارد اما علاقمندان و هواداران ما در بازیهای گذشته با وجود مسافتی که وجود دارد ما را به خوبی حمایت کردند، امیدوارم در این بازی نیز با حضورشان در ورزشگاه هیجان بازی را بیشتر کنند.
سنگربان ذوب آهن رسانه‌ها را یکی از ارکان اصلی و مهم تیم‌ها و مسابقات نام برد و ادامه داد: اگر رسانه‌ها نتوانند بر اساس رسالتی که دارند به انعکاس و پوشش رویدادها بپردازند حضور آنها چه معنایی دارد. برای اینکه آنها بتوانند وظیفه خود را به خوبی عمل کنند و به ورزش بانوان کمک کنند باید شرایط حضور آنها را ایجاد کنیم و ما هم از آنها حمایت کنیم. چطور افرادی که صلاحیت و تخصص ندارند با گوشی می‌توانند در کنار ورزشگاه باشند اما عکاسان و خبرنگاران حرفه‌ای با وجود داشتن کارت رسمی از فدراسیون و AFC صلاحیت ندارند باید در این زمینه فدراسیون تغییر نگاه بدهد و اجازه دهند رسانه‌هایی که مجوز حرفه‌ای دارند بتوانند به راحتی به پوشش مسابقات بانوان بپردازند چرا که پوشش ورزشکاران ما در داخل و خارج یکی است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها