X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 دی 1396, 10:17
کد خبر: 25445
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

گرگها در المپیکو زانو زدند

گرگها در المپیکو زانو زدند گرگها در المپیکو زانو زدند
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
گرگها در المپیکو زانو زدند

در نخستین بازی از هفته هجدهم لالیگای اسپانیا تیم‌های همشهری اتلتیکومادرید و ختافه در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند که این بازی را شاگردان سیمئونه با نتیجه دو بر صفر بردند. اتلتیکو در این بازی خانگی با گلزنی آنخل کورئا در دقیقه 18 پیش افتاد. گل دوم بازی هم دقیقه 68 به نام دیه‌گو کاستا ثبت شد، بازیکنی که بعد از پیوستن به اتلتیکومادرید در تابستان سال جاری به دلیل محرومیت تیمش تا به امروز نتوانسته بود در لالیگا به میدان برود.خوشحالی کاستا از گلزنی‌اش زیاد دوام نداشت، او که پیشتر یک کارت زرد گرفته بود، به دلیل شادی پس از گلش، کارت دوم را هم گرفت و به صورت کاملا عجیب، اخراج شد. کاستا چند روز قبل نیز در نخستین بازی این فصلش برای اتلتیکو در جام حذفی گلزنی کرده بود. به این ترتیب اتلتیکومادرید 22 دقیقه پایانی را 10 نفره بازی کرد، اما توانست از پیروزی‌اش محافظت کند تا 39 امتیازی شود و جایگاهش را در رده دوم جدول تثبیت کند. بارسلونا در اولین دیدار لالیگایی خود در سال 2018، در ورزشگاه نیوکمپ مقابل لوانته قرار گرفت. بارسا در این دیدار کار سختی را در پیش نداشت و توانست با 3 گل لیونل مسی و لوئیز سوارس در نیمه اول و پائولینیو در دقیقه 93 لوانته را مغلوب کرده و فاصله 9 امتیازی خود را با تیم دوم حفظ کند. لوئیز سوارس با گلزنی در این دیدار رقم گل های خود را به عدد 132 رساند.گلزن اروگوئه‌ای با این تعداد گل از رکورد ساموئل اتوئو گلزن کامرونی آبی اناری ها گذشت. سوارس اکنون هفتمین گلزن برتر تاریخ بارساست. همچنین مسی بهترین گلزن تاریخ کاتالان ها در این بازی چهارصدمین بازی خود را در لالیگا انجام داد و سیصد و شصت و پنجمین گلش را نیز به ثمر رساند. در آخرین دیدار این هفته، رئال مادرید با دو گل گرت بیل در خانه سلتاویگو کامبک زد و شکست را با پیروزی تعویض کرد اما در دقیقه 82 گل تساوی را دریافت کرد.


شاگردان لوچانو اسپالتی در تیم فوتبال اینتر که در 4 دیدار قبلی، دو تساوی و دو شکست به دست آورده بودند، در دیدار هفته بیستم سری آ، فاصله زیادی با پیروزی نداشتند؛ اما فیورنتینا در آخرین ثانیه ها به گل رسید و دو امتیاز حساس از دست نراتزوری خارج شد. تیم فوتبال میلان با تک گل بونوچی بر کروتونه غلبه کرد. دو تیم آ اس رم و آتالانتا به قضاوت مارکو گویدا در ورزشگاه المپیکوی رم به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان گاسپرینی در تیم آتالانتا موفق شدند با نتیجه دو بر یک میزبان خود را شکست دهند. کورنیلیوس در دقیقه 14 و دی‌رون در دقیقه 19 برای آتالانتا و ژکو در دقیقه 56 برای رم گل زدند تا تیم شهر برگامو در پایتخت ایتالیا به برتری ارزشمندی دست یابد. ضمن آنکه مارتن دی رون در دقیقه 45 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا آتالانتا یک نیمه 10نفره بازی را دنبال کند. شاگردان گاسپرینی که با برد ناپولی در جام حذفی روحیه داشتند با این پیروزی 30 امتیازی شدند و به رتبه هفتم رسیدند. جالوروسی نیز که چند هفته ای است دچار افت شده با 39 امتیاز پنجم است. یوونتوس به سختی در خانه کالیاری توانست به پیروزی برسد و البته این پیروزی مهم، تحت تاثیر مصدومیت دو مهره مهم بیانکونری، خدیرا و دیبالا قرار گرفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها