X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 دی 1396, 18:47
کد خبر: 25490
خبرنگار: khani
نظرات: 0

به جایگاه‌های بالاتری فکر می‌کنیم

فیضی: هواداران از دربی لذت بردند

فیضی: هواداران از دربی لذت بردند فیضی: هواداران از دربی لذت بردند
مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تنها به کسب سهمیه آسیایی فکر نمی‌کنیم و به دنبال کسب جایگاه‌های بالاتری هستیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، یاسر فیضی در مورد برتری دو بر یک ذوب‌آهن در دربی شصت و دوم فوتبال اصفهان به ایمنا گفت: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های زیادی خلق کردند. در بازی امروز هم مانند بازی رفت، تماشاگران از دیدن بازی لذت بردند.

وی در مورد آینده ذوب‌آهن در ادامه نیم‌فصل دوم لیگ برتر افزود: خوشبختانه در پنج بازی اخیر خوب نتیجه گرفته‌ایم و رقیبان ما در رده‌های بالاتر جدول نیز مساوی کردند و این سه امتیازها خیلی به ما کمک کرده است. البته تنها به کسب سهمیه آسیایی فکر نمی‌کنیم و به دنبال کسب جایگاه‌های بالاتری هستیم.

فیضی در مورد حضور ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا افزود: همان‌طور که قلعه‌نویی هم گفته، بازی کردن در آسیا راحت‌تر است چون سطح بازی‌ها بالاتر است و ذوب‌آهن هم رفته رفته بهتر شده و هماهنگ‌تر می‌شود و امیدوارم بتوانیم در آسیا نتیجه خوبی بگیرم.

وی در مورد استقبال تماشاگران از دربی اصفهان گفت: استقبال هواداران خوب بود ولی فکر می‌کردیم هم تماشاگران ذوب‌آهن و هم سپاهان از بازی امروز استقبال بیشتری کنند. البته جو خوبی در ورزشگاه حاکم بود و از هواداران تشکر می‌کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها