X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 دی 1396, 11:55
کد خبر: 25506
خبرنگار: khani
نظرات: 5

نتیجه گیری ما کریمی را سربلند می‌کند؛

مهدوی: با شکست سپاهان شرایط را تغییر می‌دهیم

مهدوی: با شکست سپاهان شرایط را تغییر می‌دهیم مهدوی: با شکست سپاهان شرایط را تغییر می‌دهیم
هافبک باتجربه سپیدرود رشت ابراز امیدواری کرد که با شکست سپاهان اصفهان در ورزشگاه سردار جنگل شرایط آن ها در جدول رده بندی تغییر کند.

به گزارش پایگاه خبیری طوفان زرد ، محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره تساوی سپیدرود رشت مقابل پیکان تهران گفت: یک امتیاز بیرون از خانه برای ما بد نبود. برای تیم ما که اولین سال حضور در لیگ برتر پس از سال‌ها تجربه می‌کند خوب است. به هر حال پیکان تیم منظم و قوی بود.

او ادامه داد: شاید چند پله از صدر جدول فاصله گرفته باشند اما خیلی خوب پاسکاری کردند. ما تمام توانمان را گذاشتیم که از اندک موقعیت‌ها و ضدحملات استفاده کنیم و بازی را حفظ کنیم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

مهدوی افزود: عماد میرجوان یک موقعیت عالی داشت و از دست رفت؛ به نظرم اگر آن گل می‌شد پیکان نمی‌توانست فشار وارد کند. اواخر بازی فشار زیادی را متحمل شدیم اما یک امتیاز بیرون از خونه خیلی هم عالی بود. ما باید در بازی‌های داخل خانه امتیاز کامل بگیریم. آقای کریمی تازه به تیم ملحق شده‌اند و هنوز از بازیکنان شناخت کامل ندارند و رفته رفته ترکیب خوبی را به دست می‌آورند. انگیزه خاصی به بازیکنان داده اند و به دنبال چیزهای حرفه‌ای هستند. امیدواریم نتیجه بگیریم و آقای کریمی کارنامه‌ موفقی داشته باشند. نتیجه گرفتن ما باعث می‌شود کریمی در سپیدرود سربلند شود.

هافبک سپیدرود درباره عملکرد خودش و محمد غلامی به عنوان خریدهای جدید سپیدرود عنوان کرد: اعتقاد دارم احتیاج به چند بازیکن باتجربه دیگر هم داریم. منظور از با تجربه بازیکنان پیر و از کار افتاده نیست. بازیکنانی که سن مناسبی دارند و چندین سال در لیگ برتر بازی می‌کنند به درد ما می‌خورند و در بعضی از پست ها داریم. در برخی پست‌ها بازیکن داریم اما در صورت مصدومیت و محرومیت بازیکن روی نیمکت نداریم. آقا کریمی به دنبال برطرف کردن مشکلات و کم و کاستی‌ها هستند. بازیکنانی که در لیگ برتر هستند ریسک نمی‌کنند که به تیمی مانند سپیدرود بیایند و به تیمی می‌روند که هم پولی خوبی بگیرند و هم مدعی قهرمانی هستند. بازیکن جذب کردند در نیم فصل سخت است.

مهدوی درباره دیدار خانگی مقابل سپاهان اصفهان گفت: باید برابر سپاهان نتیجه بگیریم. هفته گذشته مقابل گسترش در رشت فوق العاده بازی کردیم اما شکست خوردیم، به امتیازهای خانگی نیاز داریم. ان شاء الله با شکست سپاهان شرایطمان در جدول را تغییر بدهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها