X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 دی 1396, 13:12
کد خبر: 25524
خبرنگار: khani
نظرات: 1

به جا مانده از شهرآورد شصت و دوم اصفهان

کپی‌برداری و تله‌گذاری در نقش‌جهان!

کپی‌برداری و تله‌گذاری در نقش‌جهان! کپی‌برداری و تله‌گذاری در نقش‌جهان!
ذوب‌آهن برای دومین هفته پیاپی با درخشش بازیکنانی تکراری نتیجه‌ای مشابه در ورزشگاه نقش‌جهان رقم زد.

به گزارش پایگاه خبیری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، ذوب‎آهن در هفته نوزدهم لیگ برتر با نتیجه دو بر یک از سد سپاهان گذشت. درباره شصت و دومین شهرآورد فوتبال اصفهان چند نکته شایان ذکر است:

همان نتیجه و همان گلزنان

ذوب‌آهن با برتری برابر سپاهان در شصت و دومین شهرآورد اصفهان، نه تنها سومین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر را دشت کرد که برای دومین هفته متوالی حریفش را با نتیجه‌ای مشابه در ورزشگاه نقش‌جهان شکست داد.

ذوب‌آهن که در هفته هجدهم با حساب دو بر یک برابر پیکان برنده شده بود، در هفته نوزدهم نیز با همین نتیجه سپاهان را مغلوب کرد. جالب آنکه نه فقط نتیجه که گلزنان ذوب‌آهن در هر دو بازی هم یکسان بودند با این تفاوت که در دیدار با پیکان مرتضی تبریزی و میلاد فخرالدینی به ترتیب گل‌های اول و دوم را به ثمر رساندند، اما در شهرآورد اصفهان فخرالدینی زودتر از تبریزی گل زد. دیگر تفاوت مهم این دو بازی آن بود که در دیدار با پیکان حریف پس از عقب افتادن از ذوب‌آهن در مقطعی از مسابقه کار را به تساوی کشاند، اما تک‌گل سپاهان در دقایقی به ثمر رسید که طلایی‌پوشان دیگر فرصتی برای جبران نداشتند.

شادی گل سوءتفاهم‌برانگیز

مرتضی تبریزی پس از گلزنی به سپاهان در شصت و دومین شهرآورد اصفهان دستش را به علامت هیس نشان داد تا دست‌کم برای بینندگان تلویزیونی این تصور را به وجود آوَرَد که او در واکنش به شعار احتمالی هواداران سپاهان علیه خودش آنها را به سکوت دعوت کرده است.

کاپیتان ذوب‌آهن پس از پایان مسابقه در میکسدزون ورزشگاه نقش جهان تلاش کرد تا این سوءتفاهم را برطرف کند. تبریزی در جمع خبرنگاران تأکید کرد که هواداران سپاهان ابداً مخاطب شادی گلش نبود. گلزن ذوب‌آهن همچنین تأیید کرد که تماشاگران حریف در این مسابقه شعاری علیه او ندادند که بخواهد به آنها واکنش نشان دهد.

همانطور که خود تبریزی هم بعد از مسابقه تأکید کرد این نوع شادی گل او مسبوق به سابقه است. کاپیتان سوم ذوب‌آهن فصل گذشته پس از گلزنی به بنیادکار ازبکستان از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولادشهر حرکت مشابهی انجام داد. در آن مقطع، تبریزی ۱۳ هفته متوالی در لیگ برتر گل نزده و در لیگ قهرمانان آسیا نیز تنها یک بار از روی نقطه پنالتی دروازه بنیادکار را در دیدار رفت دو تیم در تاشکند بازی کرده بود. به عبارت دیگر، هافبک - مهاجم ذوب‌آهن در شب میزبانی تیم اصفهانی از حریف ازبک پس از بیش از چهار ماه در جریان یک مسابقه رسمی گل زد تا با آن شادی خاص احتمالاً منتقدانش را به سکوت دعوت کند.



کرانچار در دام قلعه‌نویی

سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری پس از پیروزی برابر سپاهان با اشاره به سه‌دفاعه بازی کردن حریف تأکید کرد که در این مسابقه به دنبال تله‌گذاری بوده است. قلعه‌نویی برای این منظور میلاد فخرالدینی که در اصل مدافع راست است را به خط میانی انتقال داد و در پُست بازی حمید بوحمدان نیز تغییراتی ایجاد کرد. ناتوانی سپاهان در خلق موقعیت گلزنی در نیمه دوم هم مؤید آن است که سرمربی ذوب‌آهن در این تله‌گذاری موفق بوده و به این ترتیب نیمه مربیان را از زلاتکو کرانچار برده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها