X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 دی 1396, 11:01
کد خبر: 25537
خبرنگار: khani
نظرات: 25

منظور ما از دادن کارت زرد هشدار به کرانچار بود

طاهری: فاصله کمی با منطقه خطر داریم و از نتایج تیم راضی نیستیم

طاهری: فاصله کمی با منطقه خطر داریم و از نتایج تیم راضی نیستیم طاهری: فاصله کمی با منطقه خطر داریم و از نتایج تیم راضی نیستیم
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: می‌توانید از کارت زرد به کرانچار به عنوان اولتیماتوم یا هرچیز دیگری تعبیر بکنید اما منظور ما هشدار به کرانچار و کادرفنی تیم بوده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد , محسن طاهری در گفت‌و‌گو با میزان درباره شکست سپاهان در دربی اصفهان، نارضایتی هواداران بابت نتایج این تیم و احتمال تغییر کادرفنی اظهار داشت: ما در جلسات هفتگی هیئت مدیره باشگاه همه مسائل مربوط به باشگاه و بویژه عملکرد و شرایط تیم بزرگسالان را بررسی می‌کنیم و به همین دلیل به کرانچار و کادرفنی او کارت زرد داده‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا منظور از کارت زرد اولتیماتوم به سرمربی کروات تیم است که باید حتما سپیدرود را در هفته بیستم لیگ ببرد، تاکید کرد: شما می‌توانید از این کارت زرد به اولتیماتوم یا هرچیز دیگری تعبیر بکنید اما منظور ما هشدار به کرانچار و کادرفنی تیم بوده است. ما از نتایج تیم در نیم فصل دوم بویژه پس از بازی با پدیده دیگر راضی نیستیم. اگر شما به جایگاه تیم در جدول نگاه کنید فقط 3 امتیاز با تیم‌های منطقه خطر فاصله دارد که این جایگاه در شان تیمی مثل سپاهان نیست.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه شاید دلیل تعلل هیئت مدیره باشگاه در تغییر کادرفنی این بوده که جایگزین بهتری فعلا ندارند، تصریح کرد: طبیعتا در هر سیستمی اگر قرار باشد تغییری صورت بگیرد باید نفر یا نفرات بهتری جایگزین شوند نه اینکه با یک تصمیم احساسی فقط به فکر تغییر و اصطلاحا شوک وارد کردن بوده و به پس از آن کاری نداشته باشیم. شاید در حال حاضر مربیان خوب ایرانی مشغول به کار باشند اما گزینه‌های خارجی باکیفیت بیکار زیاد است. البته هنوز ما در این زمینه تصمیمی نگرفته‌ایم و صحبت‌هایی که درباره مذاکره با گزینه‌های مختلف از طرف ما مطرح می‌شود کذب محض است.

طاهری درباره اینکه پس با این حرف شما آیا مذاکره‌ با واسطه‌ای هم با منصوریان انجام نشده، گفت: همانطور که گفتم با واسطه یا بی واسطه با هیچ گزینه‌ای از جمله منصوریان صحبت نکرده‌ایم.

وی درباره واکنش‌های اخیر برخی هواداران به نتایج تیم در جریان دربی اصفهان و حتی پس از آن در تمرینات تیم و همچنین تشویق قلعه‌نویی درجریان بازی با ذوب‌آهن هم گفت: تشویق قلعه نویی با توجه به سابقه مربیگری او در سپاهان و افتخاراتی که با این تیم کسب کرده و خاطرات خوبی که هواداران از او دارند طبیعی بود. در مورد اعتراضات هم باید بگویم برخی مواقع این مسائل از طرف کسانی مطرح می‌شود که هیچگونه علم و آگاهی نسبت به مسائل تیم ندارد و فقط همین طور درباره هرچیزی اظهار نظر می‌کنند که این موضوع قابل قبول نیست. ما و کمیته فنی باشگاه شنونده انتقادها، پیشنهادها و اظهار نظرهای هواداران هستیم اما توهین، تخریب شخصیتی و ایجاد بی‌نظمی را اصلا نمی‌توانیم قبول کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها