X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 دی 1396, 19:33
کد خبر: 25561
خبرنگار: lark
نظرات: 0

در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال

انصاری در انتظار پنجمین پنالتی

انصاری در انتظار پنجمین پنالتی انصاری در انتظار پنجمین پنالتی
پنج بازیکن لیگ برتری که عنوان بهترین پنالتی زن های لیگ هفدهم را یدک می کشند در بازی های هفته بیستم به دنبال پنجاه و ششمین پنالتی هستند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، از ابتدای بازی های لیگ هفدهم تا پایان بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر، داوران 55 بار به نشانه اعلام پنالتی در سوت خود دمیده اند و در این میان پنج بازیکن موفق شدند بیشترین ضربه را تبدیل به گل کنند و نام خود را به عنوان بهترین پنالتی زن های لیگ هفدهم به ثبت برسانند.
ساسان انصاری در بین بازیکنان حاضر در لیگ هفدهم موفق شده بیشترین ضربه را به گل تبدیل کند. او تاکنون پشت هر چهار ضربه پنالتی که نصیب سپاهانی ها شده ایستاد و توانست هر چهار توپ را به گل تبدیل کند.
حسین ابراهیمی از جمع سپیدرودی ها یکی دیگر از این بازیکنان است. او که پشت سه پنالتی از چهار ضربه ای که نصیب سپیدرودی ها شده است ایستاده و توانسته سه گل برای گیلانی ها به همراه بیاورد.
محمد ایرانپوریان نیز یکی از بهترین پنالتی زن های تاریخ لیگ برتر است. او که پیش از این نیز خیال تراکتوری ها را از این موضوع راحت کرده بود، پشت هر سه پنالتی تبریزی ها در لیگ هفدهم قرار گرفت و توانست سه گل به ثمر برساند.
جاسم کرار یکی از سه بازیکنی است که در لیگ هفدهم برای صنعت نفتی ها پنالتی زنی کرده است. او چهار بار پشت توپ ایستاد و البته سه ضربه را به گل تبدیل کرد و یکی را نیز از دست داد.
محمد قاضی نیز آخرین و البته ویژه ترین بازیکنانی است که در این لیست حضور دارد، چرا که وی اگر تمام پنالتی های خود را تبدیل به گل می کرد، می توانست بهترین پنالتی زن لیگ محسوب شود. او تاکنون سه گل از این ضربات به ثمر رسانده و دو ضربه را نیز از دست داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها