X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 دی 1396, 08:48
کد خبر: 25590
خبرنگار: khani
نظرات: 1

۳ امتیاز بازی با سپاهان مهم‌تر از سایر بازی‌ها بود

حق‌شناس: برابر تیم خوب سپاهان خیلی خوب بازی کردیم

حق‌شناس: برابر تیم خوب سپاهان خیلی خوب بازی کردیم حق‌شناس: برابر تیم خوب سپاهان خیلی خوب بازی کردیم
مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: با مدیریت بازی برابر سپاهان موفق شدیم سه امتیاز مهمی را به دست بیاوریم.چ
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،سهیل حق‌شناس در گفت‌و‌گو با تسنیم ، درباره برتری 2 بر یک تیم سپیدرود مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: خدا را شکر ما روزبه‌روز بهتر می‌شویم. به نظرم برابر تیم خوب سپاهان خیلی خوب بازی کردیم و به هدف‌مان هم رسیدیم. برنامه ما در بازی برابر سپاهان این بود که در 15 دقیقه ابتدایی، روی خط دفاع حریف فشار بیاوریم و به گل هم برسیم که خوشبختانه موفق به دستیابی به این هدف رسیدیم.

وی ادامه داد: پس از گلی که به ثمر رساندیم بازی را مدیریت کردیم و می‌توانستیم حتی به گل‌های بعدی هم برسیم. به نظرم داور نیز در نیمه اول می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد. در نیمه دوم هم طبیعی بود که تیم سپاهان با توجه به اینکه نتیجه را واگذار کرده بود،‌ رو به بازی بلند بیاورد و خوشبختانه خط دفاع ما هم روی این توپ‌ها عملکرد خوبی داشت. در ادامه روی یک اشتباه فردی گل خوردیم و در نهایت با مدیریت بازی موفق شدیم سه امتیازی را که به نظرم مهم‌تر از سه امتیازات دیگر بود، به دست بیاوریم.

مربی تیم فوتبال سپیدرود درباره قضاوت رضا عادل داور این دیدار نیز تصریح کرد: عادل یکی از داوران خوب ماست و شاید این دیدار روز خوب او نبود. به نظرم داور در سه یا چهار صحنه به ضرر ما تصمیم گرفت. در هر صورت بازیکنان ما در این مسابقه به حدی خوب بازی کردند که از داوری لطمه ندیدیم. در یک صحنه هم داور امید سام‌کن را از روی نیمکت ما اخراج کرد. بازیکن ما اصلاً حرفی در آن صحنه نزد و به نظرم عادل در دادن کارت قرمز به او عجله کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها