X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 دی 1396, 11:42
کد خبر: 25598
خبرنگار: HSH
نظرات: 10

مدیرعامل برای ساختار سازی در تیم نیاز به زمان دارد

طاهری: استاندار اصفهان باید پاسخگوی نامه برکناری ام باشد

طاهری: استاندار اصفهان باید پاسخگوی نامه برکناری ام باشد طاهری: استاندار اصفهان باید پاسخگوی نامه برکناری ام باشد
مدیر عامل مستعفی باشگاه سپاهان گفت: با دستور استاندار اصفهان استعفا کردم و او باید پاسخگوی این موضوع باشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، محسن طاهری مدیر عامل مستعفی باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره استعفایش از مدیرعاملی سپاهان اظهار کرد: استاندار اصفهان خواستار برکناری ام شده است، براین اساس از تصمیم استاندار تمکین کردم و استعفا کردم.
او ادامه داد: مهر علیزاده استاندار اصفهان طی نامه رسمی از سبحانیان مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه سپاهان دستور برکناری سریع مرا داده است و من تصمیم گرفتم قبل از اقدام مدیرعامل کارخانه از مدیریت تیم سپاهان کنارگیری کنم.
طاهری درباره اینکه مسئولان دولتی اجازه نصب و عزل در ورزش کشور را ندارند، بیان کرد: من در این باره حرفی نمی زنم و استاندار اصفهان باید جوابگو باشد که چرا دستور برکناری مرا داده است.
مدیر عامل مستعفی سپاهان درباره اینکه استعفایش پذیرفته شده است، تصریح کرد: جلسه هیئت مدیره سپاهان امروز برگزار می شود و امیدوارم با استعفای من موافقت شود.
مدیرعامل برای ساختار سازی در تیم نیاز به زمان دارد

او درباره اینکه دیگر ثبات مدیریت در سپاهان مشاهده نمی شود، اظهار کرد: ثبات مدیریت یکی از راهکارهای رشد و پیشرفت تیم محسوب می شود. مدیر عامل یک تیم نمی تواند در 6 ماه یا یک سال ساختار تیم درست کند و به زمان نیاز دارد. همچنین زمانی که مسئولان سیاسی دستور اخراج مدیر عامل را می دهند باید تمکین کرد و مدیر عامل نمی تواند تصمیم دیگری را بگیرد.
طاهری در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مدیرعامل جدید بتواند تیم سپاهان را از وضعیت بحرانی خارج کند تا این تیم به جایگاه واقعی خود برسد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها