X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 دی 1396, 15:02
کد خبر: 25613
خبرنگار: HSH
نظرات: 11

به امید که برای انتخاب بعدی دقت لازم صورت گیرد

دکتر مهرعلیزاده: امیدواریم که سپاهان بتواند به جایگاه واقعی و ارزشمند خود بازگردد

دکتر مهرعلیزاده: امیدواریم که سپاهان بتواند به جایگاه واقعی و ارزشمند خود بازگردد دکتر مهرعلیزاده: امیدواریم که سپاهان بتواند به جایگاه واقعی و ارزشمند خود بازگردد
دکتر محسن مهرعلیزاده اظهارداشت: وضعیت بسیار نامناسب سپاهان و توقع هواداران و مردم اصفهان طلب می کند که ریسک تغییرات مدیریتی و کادر فنی در این تیم پذیرفته شود و امیدواریم که برای انتخاب بعدی دقت لازم صورت گیرد و تیم قوی انتخاب شود که توقع هواداران و جوانان برآورده گردد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در خصوص وضعیت تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهارداشت: متاسفانه شاهد نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر امسال هستیم و در فوتبال بخشی از مسائل جانبی از جمله نوع نگاه مربی، روحیه بازیکنان و روابط مدیریتی و ... شرایطی را ایجاد می کند که باشگاه در وضعیت مطلوب خود قرار نگیرد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه همه ی این مسائل به موضوع مدیریت باز می گردد، افزود: اعتقاد دارم که در همه ی زمینه ها از جمله فوتبال و ورزش مسئله ی مدیریت بسیار مهم است و مدیران باید مجموعه ی شرایط، نیروی انسانی، خواست هواداران و امکانات مالی و فیزیکی را در نظر بگیرد و بر اساس نسبت های موجود مدیریت نماید و انتخاب مربی مناسب داشته باشد.
محسن مهرعلیزاده افزود: متاسفانه امسال سپاهان وضعیت خوبی نداشت و ندارد از سه هفته پیش این موضوع را به مسئولان ذیربط آن باشگاه یادآوری نمودم و با وجود این هفته ی گذشته نیز بازی سپاهان و ذوب آهن را از نزدیک تماشا کردم و این حضور هم برای مدیرعامل سپاهان و دیگر مسئولان ذیربط هشداری بود که باید بیشتر رسیدگی کنند.
مهرعلیزاده با بیان اینکه روزانه پیام های بسیاری از سوی هواداران به من ارسال می گردد؛ اظهارداشت: نامه ای تهیه و به مدیر عامل فولاد مبارکه ارسال شد و پس از بازی روز جمعه نیز بلافاصله با مدیرعامل فولاد مبارکه تماس گرفتم و در نامه ای دیگر به صورت صریح اشاره شد که در مورد مدیریت این باشگاه هرچه سریعا تجدید نظر شود و همینطور در خصوص مربی نیز بررسی عمیق تری صورت گیرد.
مدیر ارشد استان افزود: خوشبختانه در هر دو مورد حسب دستور و بررسی هایی که داشتند قرار شد تصمیم گیری لازم صورت گیرد و امیدواریم که در چند هفته ی آینده با تغییراتی که صورت می گیرد سپاهان بتواند به جایگاه واقعی و ارزشمند خود بازگردد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه معمولا در باشگاه ها صلاح نیست که در وسط فصل و در چنین شرایطی تیم مدیریتی و کادر فنی عوض شود، اظهارداشت: بااین وجود هم وضعیت بسیار بد سپاهان و هم توقع هواداران و مردم اصفهان طلب می کند که این ریسک پذیرفته شود و امیدواریم که برای انتخاب بعدی دقت لازم صورت گیرد و تیم قوی انتخاب شود که توقع هواداران و جوانان برآورده گردد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها