X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 بهمن 1396, 12:56
کد خبر: 25741
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 5

برای مصاف حساس مقابل شهرداری بم

پیشنهاد؛ جمعه، نقش جهان را به بانوان بدهید!

پیشنهاد؛ جمعه، نقش جهان را به بانوان بدهید! پیشنهاد؛ جمعه، نقش جهان را به بانوان بدهید!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد دیدار حساس تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری بم در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه 13 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

این در حالی است که بانوان طلایی پوش سپاهان با درخشش در فصل جاری بعد از بمی‌ها در جایگاه دوم جدول رقابت‌ها قرار دارند و دیدار هفته پانزدهم بین صدرنشینان لیگ تا حدودی تکلیف قهرمان دهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان را مشخص می‌کند. شهرداری بم با سه امتیاز بیشتر قرار است روز جمعه در ورزشگاه صفائیه مبارکه میهمان اصفهانی باشد و امیدوار است با کسب امتیاز، فاصله خود را با جدی‌ترین رقیبش افزایش دهد.
در آن‌سوی میدان شاگردان سمیه شهبازی با دو پیروزی متوالی پرگل، دیدارهای اخیر خود را با بهترین عملکرد به پایان رسانده‌اند و در صورت متوقف کردن شهرداری بم، شانس زیادی برای بالا بردن کاپ قهرمانی این فصل خواهند داشت.
بانوان سپاهان در این فصل از رقابت‌ها در ورزشگاه صفائیه مبارکه پذیرای حریفان خود بودند. ورزشگاهی که ازلحاظ بعد مسافت و امکانات خدماتی با مشکلات عدیده‌ای روبروست و چالش‌های برگزاری مسابقه و پوشش خبری آن برای رسانه‌ها کم نیست.
بانوان هوادار سپاهان اما در این فصل از رقابت‌ها باوجود نبود سرویس‌های ایاب و ذهاب و مشکلات حمل نقل به شهرستان مبارکه هیچ‌گاه تیم محبوبشان را تنها نگذاشتند اما این حمایت در سایه مصائب ذکرشده به‌مراتب رنگ کمتری به خود گرفته است.
روز جمعه و هم‌زمان با برگزاری دیدار سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، فرصت مناسبی برای شاگردان سمیه شهبازی است تا در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان صدرنشین رقابت‌ها باشند. تغییر ورزشگاهی که اگر اتفاق بیفتد، در برخورداری بانوان سپاهان از امتیاز میزبانی و حمایت بانوان خونگرم اصفهانی از این تیم بی‌تأثیر نیست. ضمن اینکه حضور هواداران در ورزشگاه نقش‌جهان در یک روز تعطیل و در ساعت مناسب تجربه جدید و دل‌انگیزی برای بانوان فوتبال دوست و خانواده‌های بازیکنان خواهد بود. از سوی دیگر اما اصحاب رسانه اصفهان نیز پس از افتتاحیه ورزشگاه در آن شرایط آب و هوایی خاص، این بار می‌توانند با حضور در ورزشگاه نقش‌جهان از امکاناتی همچون سالن کنفرانس ، اینترنت پرسرعت ، میکسزون و امکانات حمل‌ونقلی درون‌شهری استفاده کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها