X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 بهمن 1396, 10:03
کد خبر: 25788
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

سیمئونه به مهاجمانش می نازد

سیمئونه به مهاجمانش می نازد سیمئونه به مهاجمانش می نازد
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
سیمئونه به مهاجمانش می نازد

آرسنال در حالیکه چند روز قبل با شکست چلسی راهی فینال جام اتحادیه شده بود، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه سوانسی با نتیجه 1-3 مغلوب شد تا شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کمتر از گذشته شود. در دربی سرمربیان آلمانی بین کلوپ و واگنر، لیورپول موفق شد با 3 گل هادرسفیلد را مغلوب کرده و نتایج ضعیف اخیر را فراموش کند. تیم بورنموث با رقم زدن یک شگفتی بزرگ چلسی را در خانه شکست داد. تیم منچسترسیتی با یک پیروزی آسان بیش از پیش به قهرمانی زودهنگام در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نزدیک شد. این تیم در این هفته مقابل میهمانش، وست برومویچ به برتری 3 بر صفر رسید.فرناندینیو در دقیقه 20، دی‌بروینه در دقیقه 69 و آگوئرو در دقیقه 90 برای منچسترسیتی گل زدند. منچستریونایتد با شکست 2 بر صفر در خانه تاتنهام بیش از پیش از سیتیِ صدرنشین عقب افتاد. در این بازی، اریکسن در ثانیه یازدهم دومین گل سریع تاریخ لیگ برتر انگلیس را وارد دروازه منچستریونایتد کرد و فیل جونز هم به اشتباه در دقیقه 28، تاتنهام را به گل دوم رساند. در این دیدار الکسیس سانچس برای اولین بار پیراهن منچستر را در لیگ برتر بر تن داشت اما حضور او چندان برای مورینیو و شاگردانش خوش یمن نبود. همچنین این دیدار یک رکورد را به نام خود ثبت کرد. بر این اساس از این دیدار حساس و دیدنی 81978 تماشاگر استقبال کردند که رکوردی جدید در تاریخ لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شود.



تیم های بروسیا دورتموند و فرایبورگ در هفته بیستم بوندسلیگا به مصاف هم رفتند تا در میان 90 دقیقه بازی سرد و سوت های اعتراضی، دورتموند باز هم موفق به کسب پیروزی نشود و به تساوی 2 - 2 دست یابد. این درحالی بود که پیرامریک اوبامیانگ پس از حواشی فراوان و دو بازی محرومیت از حضور در ترکیب 18 نفره زنبورها، از ابتدای بازی به میدان رفت. هواداران دورتموند بارها با سوت‌های ممتد سبک بازی تیم و همچنین اوبامیانگ را مورد انتقاد قرار دادند. بایرن مونیخ صدرنشین بلامنازع بوندس لیگا به نتیجه پرگل 5 - 2 بر هافن هایم غلبه کرد تا با 50 امتیاز قاطعانه صدرجدول را در اختیار داشته باشد.


در حساس ترین دیدار هفته بیست و یکم لالیگا، تیم های والنسیا و رئال مادرید در ورزشگاه مستایا به مصاف یکدیگر رفتند. رئال مادرید موفق شد در دیداری دشوار، با دبل رونالدو در دقایق 16 , 38(هر 2 از روی نقطه پنالتی) و گل های مارسلو (84) و تونی کروس (89) ، 4 بر یک والنسیا را مغلوب کرده و شرایط بحرانی خود را بهبود بخشد. در مقابل مینا در دقیقه 59 برای والنسیا گلزنی کرد. در جدول لالیگا رئال مادرید با 38 امتیاز چهارم و والنسیا با 40 امتیاز سوم است. دو تیم اتلتیکومادرید و لاس پالماس با قضاوت ایزکویردو در استادیوم واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند.تیم مادریدی توسط گریزمان در دقیقه 61، تورس در دقیقه 73 و توماس در دقیقه 88 به گل رسید تا پس از چند ناکامی دوباره پیروز شود و همچنان نزدیک‌ترین تعقیب کننده بارسا در جدول باقی بماند. بارسلونا در دیداری خانگی به سختی توانست آلاوس را با نتیجه 2-1 شکست دهد. در این دیدار شاگردان ارنستو والورده تا 20 دقیقه پایانی بازی با یک گل از حریف عقب بودند اما در نهایت توانستند با گل های لوئیس سوارز و لیونل مسی، به پیروزی 2-1 دست پیدا کنند تا با 57 امتیاز کماکان صدرنشین لالیگا باشند.


تیم های کیه‌وو و یوونتوس در هفته بیست و دوم سری آ ایتالیا مقابل هم صف آرایی کردند. شاگردان مکس آلگری در این دیدار، به ویژه در نیمه دوم، نمایش بهتری از حریف داشتند و در نهایت مقابل میزبان خود به پیروزی 2 بر صفر دست یافتند.خدیرا در دقیقه 67 و هیگواین دقیقه 88 گلهای یوونتوس در این دیدار را به ثمر رساندند. لازم به ذکر است، کیه‌وو با اخراج باستین و کاسیاتوره نه نفره به کار خود ادامه داد. دو تیم اسپال و اینتر به تساوی 1-1 رسیدند. در حساس ترین دیدار این هفته ، میلان در جوزپه‌مه‌آتزا میزبان لاتزیو بود. میلان در این دیدار موفق شد با ارائه نمایشی حساب شده، با نتیجه 2 بر یک لاتزیو را مغلوب کرده و انتقام شکست سنگین دور رفت را بگیرد. در ادامه تیم آاس رم در ورزشگاه المپیک رم به مصاف سمپدوریا رفت و با یک گل شکست خورد. دوان زاپاتا در دقیقه 80 تک گل سمپدوریا را وارد دروازه گرگ ها کرد. ضمن اینکه الساندرو فلورنزی در دقیقه 38 نتوانست ضربه پنالتی خود را برای شاگردان دی فرانچسکو تبدیل به گل کند تا گرگ ها برای ششمین هفته متوالی از کسب پیروزی باز بمانند. رمی ها با وجود این باخت همچنان با 41 امتیاز در رده پنجم هستند.سمپدوریا هم با این برد ارزشمند خارج از خانه توانست اندوخته هایش را به عدد 37 برساند در رده ششم باقی بماند.


در ایستگاه بیست و سوم لوشامپیونه فرانسه، پاری سن ژرمنِ صدرنشین میزبان مون پلیه بود و موفق شد در مسابقه ای کاملا یکطرفه 4 بر صفر حریف خود را در هم بکوبد. کاوانی 11، نیمار 55 و 82، دی ماریا 70 برای پاریسی ها گلزنی کردند. کاوانی با گلزنی در این دیدار رکورد گلزنی باشگاه را شکست و به بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن تبدیل شد. لیل با نتیجه 2-1 بر استراسبورگ به پیروزی رسید. لیون برابر بوردو با نتیجه 3-1 شکست خورد تا سه امتیاز حساس این دیدار را از دست بدهد.در مهم ترین دیدار این هفته تیم رده سومی مارسی در استادیوم ولودروم به مصاف موناکو رده چهارمی رفت. این دیدار که از حساسیت ویژه ای برای دو تیم برخوردار بود در پایان با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت تا امتیازات میان مارسی و موناکو تقسیم شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها